Tuesday, May 29, 2012

အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ရဘက္ကာ, အပိုင္း (၂၃)

သူေျပာသည္မွာ မွန္ပါသည္။ တကယ့္ကိုမွန္ပါသည္။ အလြန္ခင္မင္ဖြယ္ေကာင္းေသာ ဖရင့္။ ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္း။ ကၽြန္မမိတ္ေဆြ။ ကၽြန္မ၏မဟာမိတ္။ ကၽြန္မ၏ဘက္ေတာ္သား။ တကယ္ ကေတာ့ ကၽြန္မ သည္ တစ္ကိုယ္ေကာင္း ဆန္ခဲ့ျခင္းသာျဖစ္၏။ ကၽြန္မ၏အားငယ္စိတ္မ်ား အတြက္ တစ္ကုိယ္ေကာင္း ဆန္ခဲ့ျခင္း သာျဖစ္ပါသည္။
"ဒီအေၾကာင္းေတြ ရွင့္ ကို ဟိုတုန္းကေျပာခဲ့မိရင္ သိပ္ေကာင္းမွာပဲေနာ္... " 
ကို ဆက္ဖတ္ရန္........

"ေျပာခဲ့ဖို႔ေကာင္းတာေပါ့ဗ်ာ။ ခင္ဗ်ားရဲ႕ပူပင္ေသာကေတြကို ေစာေစာကတည္းက ကၽြန္ေတာ္ပါ မွ်ေဝ ခံစားႏုိင္ တာေပါ့"
"ကၽြန္မ ေပ်ာ္သြားၿပီ။ သိပ္ကိုေပ်ာ္သြားၿပီ။ ဘာေတြပဲျဖစ္ခဲ့ျဖစ္ခဲ့ ကၽြန္မအဖို႔ေတာ့ ရွင္လို မိတ္ေဆြ ေကာင္း တစ္ေယာက္ကို ရလုိက္တာပါပဲေနာ္ ဖရင့္"
"သိပ္ဟုတ္တာေပါ့ဗ်ာ…"
ထူထဲေသာ သစ္ပင္ရိပ္မ်ားကို လြန္လာၾကၿပီ။ ေနသာသည့္ေနရာသုိ႔ ကၽြန္မ တုိ႔ ေရာက္လာ ၾကသည္။ ေခါင္းေပၚမွာ ေတာင္ဇလပ္ပင္ႀကီးမ်ားက မိုးေနေတာ့ သည္။ ေတာင္ဇလပ္ပြင့္ မ်ား တံုးလုၿပီ။ အေရာင္ ပင္ ျပယ္လြင့္စျပဳေနၿပီ။ ေနာက္လဆိုလွ်င္ ပြင့္ဖတ္ ကေလး မ်ား တေသာေသာ ေႂကြက်ေတာ့ မည္။ ဥယ်ာဥ္မွဴးက တံျမက္စည္း တြင္တြင္လွဲၾကရေတာ့မည္။ ခဏပန္း အလွ၊ တာရွည္မခံသည့္ အလွပါ တကား။

"ဖရင့္… ဒီအေၾကာင္းေတြ နိဂံုးမခ်ဳပ္ခင္ တစ္ခုေမးခ်င္တယ္။ ကၽြန္မကို အမွန္အတုိင္းေျဖပါ့မယ္လို႔ ကတိေပးႏုိင္မလား"
သူ တန္႔ သြားသည္။ ကၽြန္မကိုလည္း မယံုသကၤာသည့္ အမူအရာမ်ဳိးႏွင့္ၾကည့္ေနသည္။
"ဒါကေတာ့ တရားမွ်တရာမက်ဘူး ထင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ မေျဖႏုိင္တဲ့ ေမးခြန္းမ်ဳိးေမးရင္ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လို လုပ္ရမလဲ"
"မဟုတ္ပါဘူး။ မေျဖႏုိင္တဲ့ေမးခြန္းမ်ဳိးကို မေမးပါဘူး။ ပုဂၢဳိလ္ေရး ထိခုိက္ေစမယ့္ ေမးခြန္းမ်ဳိးလဲ မဟုတ္ ပါဘူး"
"ဒီလိုဆုိရင္ ေကာင္းပါၿပီဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ႀကဳိးစားေျဖပါ့မယ္"
စံအိမ္ႀကီးနား သုိ႔ ကၽြန္မတုိ႔ ေရာက္လာၾကၿပီ။ စံအိမ္ႀကီးသည္ လွပေသာျမက္ခင္းမ်ား၊ ပန္းၿခံမ်ား အလယ္ မွာ လွပတည္ၿငိမ္စြာ ရပ္တည္ေနသည္။ မွန္ကူကြက္ျပတင္းေပါက္ မ်ားေပၚ မွ ေနေရာင္ထိုးက် ေနသည္။ စာၾကည့္ခန္း မီးခိုးေခါင္းတုိင္မွ မီးခိုးတန္းမွ်င္မွ်င္ကေလး ေျပာသည္။

"ကၽြန္မကို ေျပာစမ္းပါ…" အသံကို အတည္ၿငိမ္ဆံုးထားၿပီး ကၽြန္မ ေျပာသည္။ ဘာမွ် မခံစားရ သည့္ ေလသံမ်ဳိးျဖစ္သည္။ "ကၽြန္မကို ေျပာျပစမ္းပါ။ ရဘက္ကာဟာ သိပ္ကိုေခ်ာတာပဲလား…"
ဖရင့္ က ဘာမွ်မေျပာေသးဘဲ ၿငိမ္ေနသည္။ သူ႔မ်က္ႏွာကို တစ္ဖက္သို႔ လွည့္ထားသည္။ ဘယ္လိုအမူ အရာမ်ဳိး ရွိေနသည္ကို ကၽြန္မ မျမင္ေတြ႕ရပါ။  ၿပီးေတာ့မွ သူ ျဖည္းျဖည္းကေလး ေျပာသည္။
"ဟုတ္တယ္… ေခ်ာတယ္… ကၽြန္ေတာ့္တစ္သက္ ေတြ႕ျမင္ခဲ့ဖူးသမွ် မိန္းမအေခ်ာအလွေတြထဲမွာ ရဘက္ကာ အေခ်ာဆံုး အလွဆံုး ပဲလုိ႔ ေျပာရမွာျဖစ္ပါတယ္"
ေလွကားထစ္မ်ားအတုိင္းတက္ၿပီး ခန္းမတြင္းသုိ႔ ဝင္ခဲ့ၾကသည္။ ၿပီးေတာ့ လက္ဖက္ရည္ပြဲ ယူလာ ရန္ ေခါင္းေလာင္းတီးလုိက္သည္။

အခန္း (၁၂)

မစၥက္ဒင္ဗာႏွင့္ ကၽြန္မ သိပ္မေတြ႕ျဖစ္ေတာ့။ သူသည္ တတ္ႏုိင္သေလာက္ သူ႔ဟာသူ ႀကဳိးစားေန သည္။ ထံုးစံတစ္ရပ္ အေနျဖင့္မူ နံနက္ခန္းသို႔ ဖုန္းလွမ္းဆက္ၿပီး တစ္ေန႔စာ ဟင္းေကၽြးဟင္းလ်ာ စာရင္း အတည္ျပဳခ်က္ ကိုေတာ့ ေတာင္းယူစၿမဲျဖစ္သည္။ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္၏ ဆက္ဆံေရးမွာ ထိုမွ် ေလာက္ သာရွိပါသည္။
ကၽြန္မအတြက္ ကုိယ္ပုိင္အခုိင္းအေစအျဖစ္ ကလားရစ္ဆိုေသာ ကေလးမကေလးတစ္ေယာက္ကို စီစဥ္ေပး သည္။ ကၽြန္မတုိ႔ မန္ဒါေလစံအိမ္ဝင္းႀကီးထဲရွိ အလုပ္သမားတစ္ေယာက္၏သမီးျဖစ္သည္။ ယခင္ က အလုပ္မလုပ္ဖူးခဲ့။ လုပ္ငန္းကၽြမ္းက်င္မႈမရွိေသးေသာ္လည္း စိတ္ေကာင္းရွိသည္။ ယခင္က အလုပ္ မလုပ္ဖူးခဲ့သည္ ကိုပင္ ေက်းဇူးတင္ရဦးေတာ့မလုိ ျဖစ္ေနသည္။ လုပ္ငန္းတြင္ ကၽြမ္းက်င္ေနပါ က အထင္ေသး အျမင္ေသး မ်က္လံုးမ်ဳိးျဖင့္ ကၽြန္မကို ၾကည့္ေပဦးေတာ့မည္။

သည္အိမ္ႀကီးထဲမွာ ကၽြန္မကို ေၾကာက္ရြံ႕႐ိုေသသူ ဆိုလို႔ သူ တစ္ေယာက္ပဲရွိသည္။ သူ႔အဖို႔ေတာ့ ကၽြန္မ သည္သာ သခင္မျဖစ္သည္။ ကၽြန္မသည္သာ အိမ္ႀကီးရွင္ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မသည္သာ မစၥက္ ဒီဝင္းတားျဖစ္သည္။ အျခား အေစခံေတြ က ကၽြန္မအေၾကာင္း အတင္းအဖ်င္းမ်ား ေျပာေကာင္းေျပာၾက မည္ျဖစ္ေသာ္ လည္း သည္မိန္းကေလးကိုေတာ့ မဖ်က္ဆီးႏုိင္။ ကလားရစ္သည္ မန္ဒါေလႏွင့္ ၁၅ မုိင္ ေလာက္ေဝးေသာ အရပ္တြင္ အေဒၚတစ္ေယာက္ႏွင့္အတူေနၿပီး ႀကီးျပင္ခဲ့ရသူျဖစ္သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ လည္း မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီး မွာ သူလည္း ကၽြန္မကဲ့သို႔ပင္ လူသစ္ျဖစ္ေနသည္။ မ်က္ႏွာစိမ္းေနသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္…
"ကလားရစ္ေရ… မမရဲ႕ေျခအိတ္ကေလး စုတ္ေနတာ ခ်ဳပ္လုိက္စမ္းပါကြယ္…"ဟု ေျပာရန္လည္း ကၽြန္မ အဖုိ႔ ဝန္မေလးေတာ့ၿပီ။

ပထမယာယီ အေစခံ အဲလစ္တုန္းကေတာ့ သည္လိုမဟုတ္။ ေကာင္မက စိတ္ႀကီးခပ္ဝင္ဝင္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ လည္း အံဆြဲ ထဲမွာ ထည့္သိမ္းထားေသာ အတြင္းခံရွင္မီးအက်ႌႏွင့္ ညဝတ္အက်ႌမ်ားမွ အစုတ္အၿပဲမ်ား ကို သူ႔အား ခ်ဳပ္လုပ္ဖာေထးခုိင္းမည့္ အစား ကၽြန္မ ကုိယ္တိုင္ပင္ ခ်ဳပ္လုပ္ဖာေထးခဲ့ရပါသည္။
တစ္ခါတုန္း က ကၽြန္မ၏အတြင္းခံရွင္မီးအက်ႌတစ္ထည္ကို သူ႔လက္ေမာင္းေပၚမွာ တင္ယူလာခဲ့ဖူး သည္။ ထိုသို႔ ယူလာရင္း အနားတြင္ အမွ်င္ကေလးမ်ား အနည္းငယ္ ဖြာထြက္ေနသည္ကို ေသေသခ်ာ ခ်ာ သူ ၾကည့္ေသးသည္။ ထိုစဥ္က ျမင္ေတြ႕ခဲ့ရသည့္ သူ၏မ်က္ႏွာအမူအရာကို ကၽြန္မတစ္သက္ တြင္ ေမ့ႏိုင္ေတာ့ မည္ မဟုတ္ပါ။ ကၽြန္မ၏ရွင္မီးအက်ႌအနားဖြာေနသည္ကိုေတြ႕ေတာ့ သူ အလြန္တရာ တုန္ လႈပ္ေခ်ာက္ခ်ား သြားပံုရပါသည္။ အက်ႌစုတ္ကို သယ္ခုိင္းျခင္းမွာ သူ၏ဂုဏ္သိကၡာႀကီးကို အေစာ္ကား ခံလုိက္ ရသလို ရွိေခ်သည္။

အတြင္းခံ အဝတ္အစားမ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ ေရးႀကီးခြင္က်ယ္လည္း ကၽြန္မ သေဘာမထားခဲ့ဖူးပါ။ အတြင္းခံ မ်ားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သန္႔ရွင္းသပ္ရပ္လွ်င္ လံုေလာက္ၿပီဟုသာ သေဘာထားခဲ့ပါသည္။ အနားကေလး စုတ္ေနသည့္ အတြက္ ဘာျဖစ္ရဦးမွာလဲ။ ဘယ္သူျမင္မွာလဲ။ သို႔ေသာ္လည္း အဲလစ္၏ မ်က္ႏွာ အမူအရာက ကၽြန္မကို သင္ခန္းစာေပးခဲ့ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ လန္ဒန္ၿမဳိ႕ရွိ ဆုိင္တစ္ဆုိင္သို႔ ခ်က္ခ်င္း စာေရးၿပီး အတြင္းခံအဝတ္အထည္အမ်ဳိးမ်ဳိးတုိ႔၏ကတ္တေလာက္မ်ား လွမ္းေတာင္းလုိက္ သည္။

ထိုအခ်ိန္မွာပင္ အဲလစ္ေနရာ တြင္ ကလားရစ္ႏွင့္ အစားထိုးဖို႔ ျဖစ္လာေတာ့သည္။ ကၽြန္မ၏ေဝယ်ာဝစၥ လုပ္ငန္းမ်ား ကို အဲလစ္အေနျဖင့္ ဆက္လက္ တာဝန္ယူလုပ္ကုိင္ေပးဖုိ႔ မလုိေတာ့။ သည္ေတာ့လည္း ကၽြန္မ အဖုိ႔ အတြင္းခံအဝတ္အစားမ်ား လွမ္းမွာေနျခင္းအားျဖင့္ အခ်ိန္ကုန္ခံရန္ မလို အပ္ေတာ့။ ေငြ ျဖဳန္းတီးေနရန္ မလိုအပ္ေတာ့။ သုိ႔ျဖင့္ အတြင္းခံ အထည္မ်ဳိးစံု ကတ္တေလာက္လည္း အံဆြဲ ထဲမွာ ေခ်ာင္ထိုးထားျခင္း ခံခဲ့ရေလေတာ့သည္။ မည္သည့္အမွာစာမွ်လည္း ေရးမပို႔ျဖစ္ေတာ့ပါ။
အျခားအေစခံ မ်ားကို အဲလစ္က သည္အေၾကာင္း ေျပာျပေပလိမ့္မည္ဟု မၾကာခဏ ကၽြန္မ ေတြးခဲ့မိပါ သည္။ ေနာက္ေဘးေဆာင္ မွာ သူတုိ႔အေစခံေတြ စုမိၾကၿပီဆိုလွ်င္ ကၽြန္မလို အိမ္ႀကီးရွင္မက အနား ဖြာ ေနသည့္ ရွင္မီးအက်ႌကို ဝတ္သည့္အေၾကာင္းေျပာရင္း တဝါးဝါးပြဲက်ေနေပလိမ့္မည္။ ကၽြန္မ၏ အတြင္း ခံအဝတ္အစားမ်ားအေၾကာင္း သည္ သူတုိ႔အဖုိ႔ အလြန္တရာ အေရးႀကီးေနေပလိမ့္မည္။ လင္မယား ကြာရွင္းျပတ္စဲ လိုမႈထက္ပင္ သူတုိ႔အတြက္ အေရးႀကီးေနပံုရသည္။

ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ အဲလစ္ေနရာတြင္ ဘာအေတြ႕အႀကံဳမွ်မရွိေသးသည္ ကလားရစ္လိုမိန္းကေလးျဖင့္ အစားထိုးေပး လုိက္ေသာေၾကာင့္ ကၽြန္မ ဝမ္းသာမိပါသည္။ ထိုအစီအစဥ္ကို မစၥက္ဒင္ဗာ က ျပဳလုပ္ျခင္း ျဖစ္ သည္။ သေဘာကေတာ့ ကၽြန္မအဆင့္အတန္းႏွင့္ တန္ရာတန္ရာ ကိုယ္ပိုင္အေစခံ ကို ေပးျခင္းျဖစ္ သည္။ ယခုမူ ကၽြန္မကို မစၥက္ဒင္ဗာ သေဘာမက်ႏုိင္သည့္အေၾကာင္း၊ မေက်မခ်မ္းျဖစ္ေန သည့္ အေၾကာင္းမ်ားကို ကၽြန္မ သေဘာေပါက္နားလည္လာႏုိင္ပါၿပီ။
တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မကို လူပုဂၢဳိလ္တစ္ေယာက္အေနျဖင့္ မစၥက္ဒင္ဗာ မုန္းတီးေနျခင္းမျဖစ္တန္ရာ။ ကၽြန္မကုိယ္စားျပဳေန သည့္ ဘဝကိုသာ မုန္းတီးေနျခင္းျဖစ္ႏုိင္ပါသည္။ ကၽြန္မသည္ ရဘက္ကာ ၏ ေနရာ သို႔ အစားထိုး ဝင္ေရာက္လာသူမဟုတ္ပါလား။ ဟိုတေလာက ေန႔လယ္စာလာစားရင္း ဘီယက္ ထရစ္ေျပာသြားသည့္ စကား ကိုေတာ့ ကၽြန္မအေနျဖင့္ အနည္းဆံုး သေဘာေပါက္နားလည္ဖုိ႔ေကာင္းပါ သည္။

"ဒီအေၾကာင္းကို မင္း မသိေသးဘူးလား… သူက ရဘက္ကာကို သိပ္ခ်စ္တယ္ေလ…"ဟု ေျပာခဲံဖူး သည္။
ထိုအခ်ိန္က ထိုစကားကိုၾကားရသျဖင့္ ကၽြန္မ တုန္လႈပ္ခဲ့ဖူးပါသည္။ သည္လိုလည္း ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္မ ထားခဲ့မိ႐ိုး အမွန္ပါ။ ျပန္စဥ္းစားလုိက္ေတာ့လည္း မစၥက္ဒင္ဗာကို ရြံ႕တြန္႔တြန္႔ ျဖစ္ေနသည့္ စိတ္မ်ား ေလ်ာ့ပါးစျပဳလာပါသည္။ သူ႔အတြက္လည္း ကၽြန္မ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိပါသည္။ သူ႔စိတ္ထဲမွာ မည္သုိ႔ မည္ပံု ခံစားေန ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း  ကၽြန္မ စဥ္းစားၾကည့္ႏုိင္စြမ္းရွိလာပါသည္။
ကၽြန္မ ကို "မစၥက္ဒီဝင္းတား"ဟု အေခၚခံရေလတုိင္း သူ အသည္းနာေပလိမ့္မည္။ မနက္ပုိင္းတြင္ နံနက္ ခန္းအတြင္း သုိ႔ ဖုန္းဆက္ၿပီး ဟင္းလ်ာစာရင္း အတည္ျပဳခ်က္ေတာင္းသည့္အခါတိုင္း "ေကာင္းပါၿပီ မစၥက္ဒင္ဗာ"ဟု ကၽြန္မက ျပန္ေျပာေလ့ရွိပါသည္။ သည္လိုေျပာသံကို ၾကားရသည့္အခါတုိင္း ယခင္က သူ႔သခင္မ ရဘက္ကာ ၏အသံကို သူ အမွတ္ရေပလိမ့္မည္။ ကၽြန္မ သြားလာလႈပ္ရွားေနသည္ကို ျမင္ရ တိုင္း၊ တစ္စံုတစ္ရာ လုပ္ကိုင္ေနသည္ကို ျမင္ရတုိင္း သူ႔သခင္မကို ျပန္လည္အမွတ္ရစရာ ျဖစ္ေနေပ လိမ့္မည္။

ရဘက္ကာ ကို ကၽြန္မ မသိပါ။ မျမင္ဖူးပါ။ သို႔ေသာ္လည္း မစၥက္ဒင္ဗာကေတာ့ သူ လမ္းေလွ်ာက္ပံု၊ သူ စကားေျပာပံု၊ သူ ၿပံဳးပံု၊ သူ႔မ်က္လံုးအေရာင္၊ ဆံပင္ခ်ည္ေႏွာင္ထားပံု စသည္မ်ားကို အသည္းစြဲေအာင္ ျမင္ေနခဲ့ ရပါသည္။ သည္ေတာ့လည္း သူ႔အေနျဖင့္ ေမ့ႏိုင္ေတာ့မည္မဟုတ္ပါ။
အတိတ္က အေၾကာင္းေတြကို ေမ့ပစ္လုိက္ဖို႔ ဖရင့္ခေရာ္ေလက ေျပာပါသည္။ ကၽြန္မလည္း ေမ့ခ်င္ပါ သည္။ နံနက္ခန္း ထဲမွာ ေန႔စဥ္ ကၽြန္မ ထုိင္သလို ဖရင့္က မထုိင္ဖူး။ ရဘက္ကာ အသံုးျပဳခဲ့သည့္ ကေလာင္တံ မ်ားကို ကၽြန္မ  ကုိင္တြယ္အသံုးျပဳေနသလို ဖရင့္က မသံုးဖူး။ သည္အခန္းထဲမွာရွိေနေသာ ပစၥည္း မ်ားကို ေန႔စဥ္ ကၽြန္မ ေတြ႔ျမင္ေနရသလို ဖရင့္က မေတြ႕ျမင္ေနရသလို ဖရင့္က မေတြ႕ျမင္ဖူး။
သည္အေၾကာင္းေတြေၾကာင့္ ေမ့ခ်င္ပါေသာ္လည္း ေမ့ပစ္ႏုိင္ဖုိ႔က မလြယ္။ ရဘက္ကာအေၾကာင္း မစဥ္းစားဘဲေန ခ်င္ပါသည္။

ကၽြန္မ စိတ္ခ်မ္းသာခ်င္ပါသည္။ မက္ဇင္မ္ကိုလည္း စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ ထားခ်င္ပါသည္။ ကၽြန္မ တုိ ႔ႏွစ္ေယာက္ လည္း ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႕စြာ ေနလိုပါသည္။ ထိုအေၾကာင္းမ်ားမွ လြဲၿပီး ဘာခံစားခ်က္မွ် ကၽြန္မ၏အသည္းႏွလံုး ထဲမွာ မရွိပါ။ သို႔ေသာ္လည္း ကၽြန္မ၏အေတြးထဲသို႔ ရဘက္ကာက ခ်ဥ္းနင္း ဝင္ေရာက္လာတာမ်ဳိး၊ ကၽြန္မ အိပ္မက္ထဲသို႔ ေရာက္လာတာမ်ဳိးက်ေတာ့ ဘာမွ် မတတ္ႏုိင္ေတာ့ပါ။
မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးကို ကၽြန္မပိုင္သည္ဟုလည္း စိတ္တံုးတံုးမခ်ႏိုင္ပါၿပီ။ သည္အိမ္တြင္ ဧည္သည့္ တစ္ ေယာက္ဟုသာ မိမိကုိယ္မိမိ ျပန္လည္ခံစားေနရပါသည္။ အိမ္ရွင္မ အစစ္ျဖစ္လာမည့္ေန႔ ကို ေစာင့္ေမွ်ာ္ ေနရသလို ရွိပါသည္။ အခ်ိန္တုိင္း၊ နာရီတုိင္း၊ ရက္တုိင္းသည္ အေတြးမ်ားႏွင့္သာ နပန္းလံုးေန ရပါ သည္။
ေႏြရာသီ တစ္မနက္ခင္းတြင္ ပန္းတမာေတြ တေပြ႕တပိုက္ႀကီးျဖင့္ စာၾကည့္ခန္းထဲသို႔ ကၽြန္မ ဝင္ခဲ့ပါ သည္။

"ဖရစ္… ဒီပန္းေတြထိုးဖို႔ ပန္းအိုးရွည္ရွည္တစ္လံုးေလာက္ ဘယ္မွာရႏုိင္မလဲဟင္… ပန္းအလွျပင္တဲ့ အခန္း ထဲက ပန္းအိုးေတြက ေသးလြန္းေနတယ္"ဟု ကၽြန္မက လွမ္းေျပာပါသည္။
"စာၾကည့္ခန္း ထဲမွာရွိတဲ့ ေက်ာက္ျဖဴပန္းအိုးနဲ႔ပဲ အၿမဲတမ္း ပန္းတမာ ထိုးေလ့ရွိပါတယ္ ဆရာကေတာ္"
"အို… ပ်က္စီးမသြားႏိုင္ဘူးလား… ကြဲသြားမွာေပါ့"
"ကြယ္လြန္သူ မစၥက္ဒီဝင္းတားကေတာ့ အဲဒီေက်ာက္ျဖဴပန္းအိုးနဲ႔ပဲ ပန္းတမာေတြ ထုိးေလ့ရွိပါတယ္ ဆရာကေတာ္" "ေၾသာ္… ေၾသာ္… ဟုတ္လား"
ထို႔ေနာက္ သလင္းေက်ာက္ျဖဴပန္းအိုးကို ကၽြန္မထံသုိ႔ ယူလာေပးပါသည္။ ေရလည္း အသင့္ျဖည့္ထား ၿပီးျဖစ္ ပါသည္။ ပန္းတမာမ်ားကို ပန္းအိုးထဲသုိ႔ တစ္ခက္ခ်င္းေရြးခ်ယ္ၿပီး ကၽြန္မ ထည့္ပါသည္။ သင္းပ်ံ႕ သည့္ရနံ႔ မ်ားက အခန္းထဲမွာ ႀကဳိင္ေနပါသည္။ ပန္းအိုးကို အလွျပင္ေနရင္း ရဘက္ကာလဲ ဒါေတြ လုပ္ ခဲ့မွာပဲ၊ ပန္းတမာေတြ ကို သူခူးလာၿပီး အခု ငါ ပန္းအိုးထိုးေနသလို သူလဲ ထိုးေနမွာပဲ၊ ဒီပန္းအိုးဟာ ရဘက္ကာ ပုိင္တဲ့ ပန္းအိုး၊ ဒီပန္းေတြကလဲ သူ႔ပန္းေတြဟု စိတ္ထဲမွာ ေတြးေနပါသည္။

ပန္းအလွျပင္သည့္ အခန္းထဲက ဗီ႐ိုၾကားထဲမွာလဲ ဦးထုပ္တစ္လံုးေတြ႕ပါသည္။ ရဘက္ကာသည္ ထိုဦး ထုပ္ကိုေဆာင္း ကာ ပန္းတမာပင္မ်ားမွာ လူးလာေခါက္တံု႔ သြားေနေပလိမ့္မည္။ ယခု ကၽြန္မကုိင္ထား သည့္ ကတ္ေၾကး ကိုလည္း ကိုင္ထားေပလိမ့္မည္။ ေတးသြားတစ္ခုခုကိုလည္း ညည္းခ်င္ညည္းေနေပ လိမ့္မည္။ ေလခၽြန္ခ်င္လွ်င္လည္း ခၽြန္ေနလိမ့္မည္။
"ဖရစ္… ေဟာဟိုစားပြဲ နားက စာအုပ္စင္ကို ဒီဘက္ေရႊ႕ေပးစမ္းပါ။ ကၽြန္မ ပန္းအိုးတင္မလုိ႔"
"မစၥက္ဒီဝင္းတား ရွိတုန္းကေတာ့ ေက်ာက္ျဖဴပန္းအိုးကို ဆိုဖာေနာက္ စားပြဲေပၚမွာ တင္ေလ့ရွိပါတယ္ ဆရာကေတာ္" "ေၾသာ္… ေၾသာ္… ေကာင္းပါၿပီေလ…"

ကၽြန္မ တံုဆုိင္းဆုိင္းျဖစ္ေနမိပါသည္။ ပန္းအိုးကို လက္ထဲမွာ ကုိင္ထားပါသည္။ ဖရစ္၏မ်က္ႏွာအမူ အရာ က တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ရိွသည္။ အကယ္၍ စာအုပ္စင္ေပၚမွာပင္ ပန္းအုိးကို ကၽြန္မက တင္ခ်င္ပါ သည္ ဆိုလွ်င္လည္း ဖရစ္သည္ ကၽြန္မ၏အမိန္႔ကိုနာခံကာ ခ်က္ခ်င္းေရႊ႕ေပးရမည့္သူျဖစ္ပါသည္။
"ေကာင္းၿပီေလ… စားပြဲႀကီးႀကီးနဲ႔ဆိုေတာ့ ပိုၾကည့္ေကာင္းသြားတာေပါ့"ဟု ေျပာၿပီး ဆိုဖာေနာက္က စားပြဲ မွာ သြားတင္ထားမိပါသည္။
ကၽြန္မ ကို လက္ဖြဲ႕ပစၥည္းေပးမည္ဟု ဘီယက္ထရစ္က ကတိေပးသြားပါသည္။ သူ႔ကတိကို သူ မေမ့ပါ။ တစ္မနက္ခင္းတြင္ ဧရာမပါဆယ္ထုပ္ႀကီး ေရာက္လာပါ သည္။ ေရာဘတ္သည္ ပင္ လွ်င္ ေကာင္းေကာင္း မ မႏုိင္ပါ။ နံနက္ခန္းထဲမွာထိုင္ၿပီး တစ္ေန႔စာ ဟင္းလ်ာစာရင္းကို ဖတ္ေနခုိက္ျဖစ္ ပါသည္။ ပါဆယ္ထုပ္မ်ားကို ကၽြန္မ အလြန္ျမတ္ႏိုးပါသည္။

သိလိုေဇာျဖင့္ ႀကဳိးမ်ားကို ကမန္းကတန္းျဖတ္ကာ စကၠဴပတ္မ်ားကို ခြာလုိက္ပါသည္။ စာအုပ္မ်ားဟု ထင္သည္။ ဖြင့္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ထင္သည့္အတုိင္း မွန္ပါသည္။ အလြန္ႀကီးမ်ားေသာ စာအုပ္ႀကီးေလးတြဲျဖစ္ပါသည္။ ေခါင္းစဥ္မွာ "ပန္းခ်ီသမုိင္း။" ပထမ တြဲၾကားထဲက စာရြက္ ကေလးတစ္ရြက္ ထြက္လာပါသည္။ (ညီမေလး ႀကဳိက္မည့္စာအုပ္မ်ဳိး ျဖစ္လိမ့္ မည္ လုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။    ။ခ်စ္တဲ့ ဘီယက္ထရစ္) ဟု ေရးထားပါသည္။
လန္ဒန္ၿမဳိ႕ ဝစ္မိုးလမ္းထဲမွာ စာအုပ္မ်ားကို သြားေရြးၿပီး "မစၥက္ဒီဝင္းတား၊ မန္ဒါေလစံအိမ္"ဟူေသာ လိပ္စာ အတုိင္း ပို႔ေပးဖုိ႔ေျပာေနသည့္ ဘီယက္ထရစ္၏ပံုကို ကၽြန္မ မွန္းၾကည့္ေနမိပါသည္။ ဘီယက္ ထရစ္ သည္ အလြန္ခ်စ္စရာေကာင္းပါသည္။ ကၽြန္မ  ပန္းခ်ီဆြဲဝါသနာပါသည္ကို သိၿပီး ကၽြန္မအဖုိ႔ အသံုး ဝင္ႏုိင္သည့္ စာအုပ္ရႏုိင္ရန္ သူ သြားေရာက္ရွာေဖြခဲ့ျခင္းျဖစ္မည္။

ဒါေလာက္ႀကီးမားသည့္ စာအုပ္ႀကီးမ်ား ကို ဘယ္နားမွာ ထားရပါ့။ ေနရာရွာၾကည့္မိသည္။ ကၽြန္မ ရွိေန ေသာ နံနက္ခန္းကေလးသည္ အလြန္ႏူးညံ့လွပသည့္ အခန္းကေလးျဖစ္ပါသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ သည္မွ် ႀကီးမားေသာ စာအုပ္ႀကီးမ်ားႏွင့္ မလုိက္ဖက္ပါ။ ရွိေစေတာ့။ သည္အခန္းကေလးသည္ ကၽြန္မ ပိုင္ေသာ အခန္းကေလးျဖစ္သည္။
စာေရးစားပြဲေပၚမွာ စာအုပ္ႀကီးေလးအုပ္ ကို ေထာင္တင္လုိက္သည္။ စာအုပ္ႀကီးမ်ားက ယိမ္းယိုင္ေန သည္။ တစ္အုပ္ ကို တစ္အုပ္လည္း တြန္းမိေနၾကသည္။ ေနရာတက်ရွိ မရွိ ၾကည့္ရန္ ေနာက္သို႔ အနည္း ငယ္ ဆုတ္လုိက္ မိသည္။ ကၽြန္မဆုတ္သည္မွာ ျမန္ေသာေၾကာင့္ သူတုိ႔အေျခအေန ပိုဆိုးသြားပံုရပါ သည္။ အစြန္ဆံုးမွ စာအုပ္က ဒိုင္းကနဲ လဲက်သြားပါသည္။ စာအုပ္လဲက်သည့္ အရွိန္ေၾကာင့္ ေႂကြထည္ ႏွင့္ျပဳလုပ္ထားေသာ ျမားနတ္ေမာင္႐ုပ္ကေလးမွာ ၾကမ္းေပၚသုိ႔ က်ကြဲ သြားပါေတာ့ သည္။

အျပစ္တစ္ခုခု ကို က်ဳးလြန္လုိက္မိသည့္ ကေလးငယ္တစ္ေယာက္ကဲ့သုိ႔ တံခါးေပါက္ကို လွည့္ၾကည့္မိပါ သည္။ ၾကမ္းေပၚမွာ ဒူးေထာက္ထုိင္ခ်လုိက္သည္။ အစိတ္စိတ္အမႊာမႊာ ျဖစ္သြားသည့္ ျမားနတ္ေမာင္ ႐ုပ္ ေႂကြထည္စ ကေလးမ်ားကို ေကာက္ယူလုိက္ပါသည္။ ထုိ႔ေနာက္ စာအိတ္တစ္အိတ္တြင္ထည့္ကာ စာေရးစားပြဲ အံဆြဲေနာက္ထဲတြင္ ဝွက္ထားလုိက္ပါသည္။ ထို႔ေနာက္ စာၾကည့္ခန္းတြင္းသုိ႔ သယ္ခဲ့ပါ သည္။ စာအုပ္စင္ေပၚ မွာ သူတုိ႔ကို ထားရန္ ေနရာကလည္း အဆင္သင့္ရွိေနပါသည္။
မက္ဇင္မ္ေရာက္လာေသာအခါ ထိုစာအုပ္မ်ားကို ဂုဏ္ယူဝင့္ႂကြားစြာ ကၽြန္မက ျပေသာအခါ သူက ရယ္ ပါသည္။
"အေတာ္ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ ဘီးပဲ… သူနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး မင္း ေအာင္ပြဲတစ္ခုရလုိက္တယ္လို႔ ဆိုရမယ္၊ သူဟာ စာအုပ္ေဟ့ ဆိုရင္ ဖြင့္ေတာင္ၾကည့္ဖူးတာ မဟုတ္ဘူး"
"သူ ဘာမ်ားေျပာဖူးသလဲ… ဟို… ဟို… ကၽြန္မကို သူဘယ္လိုထင္သတဲ့လဲ" ဟု ကၽြန္မက ေမးပါသည္။

"သူတုိ႔ ဒီမွာ ေန႔လယ္စာလာစားတုန္းကလား… ဘာမွ ေျပာမသြားျဖစ္ဘူး ထင္တယ္"
"ကၽြန္မ ထင္တာက သူ စာလွမ္းေရးမလား၊ ဒါမွမဟုတ္ တစ္ခုခုမ်ား ေျပာသြားမလားလုိ႔"
"ကုိယ္တုိ႔မိသားစုထဲမွာ အေရးတႀကီးကိစၥ မေပၚသမွ် သူနဲ႔ ကိုယ္နဲ႔ စာေရးေလ့မရွိဘူး။ စာေရးတယ္ဆို တာ အလကား အခ်ိန္ျဖဳန္းေနတာပဲ"
သူ ေျပာပံုက ကၽြန္မဟာ သိပ္အေရးႀကီးတဲ့သူမဟုတ္ဘူးဆိုတဲ့သေဘာေပါ့။ တကယ္လို႔ ကၽြန္မက ဘီယက္ထရစ္ျဖစ္ၿပီး ေမာင္တစ္ေယာက္ရွိမည္ဆုိလွ်င္ ထိုေမာင္ကလည္း လက္ထပ္မည္ဆိုလွ်င္ တစ္ခု ခုေတာ့ ေျပာမိပါလိမ့္မည္။ ယခုေတာ့ ဘာမွ်မေျပာဘူးဟု ဆိုသည္။ သို႔ေသာ္ အေရးမႀကီးပါ။ ကၽြန္မ အတြက္ ဒုကၡခံၿပီး လန္ဒန္သို႔သြားကာ ကၽြန္မအတြက္ စာအုပ္မ်ား ဝယ္ခဲ့သည္။ ကၽြန္မကို သေဘာမက် ဘူး ဆိုလွ်င္ သူ႔အေနျဖင့္ သည္လို ဒုကၡခံေနစရာအေၾကာင္း မရွိပါ။

ကၽြန္မ မွတ္မိသမွ် ျပန္ေျပာရလွ်င္ ေနာက္တစ္ေန႔မွာျဖစ္ပါသည္။ ေန႔လယ္စာစားၿပီးေသာအခါ ကၽြန္မ တို႔ အတြက္ ေကာ္ဖီကို စာၾကည့္ခန္းထဲသုိ႔ ဖရစ္က ယူလာေပးပါသည္။ မက္ဇင္မ္၏ေနာက္မွာရပ္ကာ ခဏေစာင့္ေန ပါသည္။
"ဆရာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ စကားေျပာခ်င္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ"
သတင္းစာ ဖတ္ေနရာမွ မက္ဇင္မ္က ေမာ့ၾကည့္သည္။
"ဘာကိစၥလဲ ဖရစ္"ဟု ျပန္ေမးသည္။ အံ့အားသင့္သြားပံုလည္း ရသည္။ ဖရစ္ မ်က္ႏွာပ်က္ေနသည္။ ပူေဆြးေၾကကြဲေနသည့္ အမူအရာမ်ဳိးျဖစ္သည္။ ထိုအမူအရာကို ျမင္လုိက္ရသည္ႏွင့္ တစ္ၿပဳိင္နက္ သူ႔ မိန္းမ မ်ား ေသသြားလုိ႔လားဟု ကၽြန္မ ေတြးလုိက္မိပါသည္။

"ေရာဘတ္ ကိစၥပါ ဆရာ…။ ေရာဘတ္နဲ႔ မစၥက္ဒင္ဗာၾကားမွာ စိတ္မခ်မ္းသာစရာ ကေလးတစ္ခုေပၚေန ပါတယ္။ ေရာဘတ္ လဲ အေတာ္ စိတ္ထိခိုက္ေနပါတယ္"
"ဘာျဖစ္တယ္…" မက္ဇင္မ္က လွမ္းေမးကာ ကၽြန္မကို လွည့္ၾကည့္သည္။ ကၽြန္မက ကုိယ္ကိုကုန္းၿပီး ဂ်က္စ္ပါ ကို ပြတ္သပ္ေပးေနမိသည္။ ရွက္ကိုးရွက္ကန္းျဖစ္မိတိုင္း ျပဳလုပ္ေလ့ရွိသည့္အတုိင္း ျဖစ္ပါ သည္။
"ဟုတ္ပါတယ္ ဆရာ။ နံနက္ခန္းထဲက အဖိုးတန္ပစၥည္းတစ္ခုကို ေရာဘတ္ခုိးတယ္လုိ႔ မစၥက္ဒင္ဗာက စြပ္စြဲ ပါတယ္။ ေရာဘတ္ရဲ႕တာဝန္က နံနက္ခန္းထဲကို ပန္းအိုးေတြယူလာၿပီး ေနရာခ်ထားေပးဖုိ႔ ျဖစ္ပါ တယ္။ ဒီေန႔မနက္ ပန္းအိုးေတြခ်အၿပီး နံနက္ခန္းထဲကို မစၥက္ဒင္ဗာက ဝင္သြားေတာ့ ပစၥည္း တစ္ခု ေပ်ာက္ေနတာ သတိထားမိပါတယ္။ မေန႔က မနက္ပိုင္းမွာ ရွိေနေသးတယ္လုိ႔ မစၥက္ဒင္ဗာ က ေျပာပါ တယ္။ ဒါေၾကာင့္ အဲဒီပစၥည္းကို ေရာဘတ္ယူသလား၊ ဒါမွမဟုတ္ က်ကြဲလို႔ အကြဲေတြကို ဝွက္ထားသ လားလုိ႔ မစၥက္ဒင္ဗာက ေမးပါတယ္။ ေရာဘတ္က ႏွစ္ခုစလံုးကို ျငင္းပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ ဆီကို ေရာ ဘတ္ေရာက္လာတဲ့အခါမွာ မ်က္ရည္က်မတတ္ျဖစ္ေနပါၿပီ။ ေန႔လယ္စာ စားတုန္းက သူ႔အလုပ္ထဲ မွာ စိတ္မဝင္စားတာကို ဆရာ သတိထားမိမွာေပါ့"

"အင္း… အင္း… က်ဳပ္ကို ပန္းကန္မေပးဘဲ အာလူးကတ္တလိပ္ေတြ ဘာလုိ႔ လွမ္းေပးေနတာလဲလို႔ စဥ္းစား မိသား။ ေရာဘတ္ဟာ ဒါေလာက္ စိတ္ထိခုိက္လြယ္တယ္လို႔  ကၽြန္ေတာ္မထင္ဘူး။ တျခား အိမ္ေဖာ္ တစ္ေယာက္ေယာက္ေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္"
"မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး ဆရာ။ အခန္းရွင္းဖုိ႔ မိန္းကေလးမဝင္ခင္ မစၥက္ဒင္ဗာ ဝင္သြားတာ။ မေန႔က ဆရာ ကေတာ္ထြက္လာၿပီးကတည္းက အဲဒီအခန္းထဲကို ဘယ္သူမွ မဝင္ရေသးဘူး၊ ပန္းအိုးယူၿပီး ဝင္သြား တာ ေရာဘတ္ ဟာ ပထမဆံုးလူပဲ။ ဒီကိစၥေၾကာင့္ ေရာဘတ္ေရာ ကၽြန္ေတာ္ပါ သိပ္ကို စိတ္မခ်မ္း မသာျဖစ္ေနရပါတယ္ ဆရာရယ္…"
"ဟုတ္တာေပါ့ေလ… စိတ္မေကာင္းစရာပဲ။ ဒီလိုဆုိရင္ မစၥက္ဒင္ဗာကို သြားေခၚခဲ့ပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အေျဖရွာၾက တာေပါ့၊ ဒါထက္ ေပ်ာက္သြားတာက ဘာပစၥည္းလဲ…"
"ေႂကြထည္နဲ႔လုပ္ထားတဲ့ ျမားနတ္ေမာင္႐ုပ္ကေလးပါ ဆရာ။ စာေရးစားပြဲေပၚမွာ တင္ထားတာပါ"

"အလို… ဘုရားေရ… အဲဒါဟာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ အဖိုးတန္ပစၥည္းတစ္ခုပဲ မဟုတ္လား။ ဒါကို ေတြ႕ ေအာင္ လုပ္ရမယ္။ မစၥက္ဒင္ဗာကို ခ်က္ခ်င္းသြားေခၚခဲ့ပါ"
"အင္မတန္ ေကာင္းပါတယ္ ဆရာ"
အခန္းထဲမွ ဖရစ္ ထြက္သြားသည္။ ကၽြန္မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္တည္း က်န္ခဲ့ပါသည္။
"သက္သက္မဲ့ အေႏွာင့္အယွက္တစ္ခု လာေတြ႕ေနရတယ္ကြာ… အဲဒီ ျမားနတ္ေမာင္႐ုပ္က အင္မတန္ အဖိုး တန္တာ။ အခုိင္းအေစေတြကိစၥမွာ ဘာလုိ႔ဝင္ပါေနရမွန္းကို မသိဘူး။ ဒီကိစၥေတြနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ဘာျဖစ္လုိ႔ ကိုယ့္ကို လာေျပာေနၾကမွန္းမသိဘူး။ ဒီကိစၥမ်ဳိးေတြ ေျဖရွင္းေပးရမွာ မင္းတာဝန္ေနာ္"
ကၽြန္မကို သူ ေမာ့ၾကည့္လုိက္ပါသည္။ ကၽြန္မ မ်က္ႏွာ ရဲရဲေတာက္ေနသည္။ ပူလည္း ပူေလာင္လွပါသည္။

"ဒီကိစၥ အစ္ကို႔ကို ေျပာျပမလုိ႔ပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မ ေမ့သြားတယ္။ အဲဒီ ျမားနတ္ေမာင္႐ုပ္ကေလးဟာ မေန႔ မနက္တုန္းက ကၽြန္မေၾကာင့္ ကြဲသြားတာပါ အစ္ကို"
"မင္းေၾကာင့္ ကြဲသြားတယ္… ေကာင္းၿပီး။ ဒီအခန္းထဲမွာ ဖရစ္ရွိေနတုန္းက ဘာေၾကာင့္ ဒီအေၾကာင္း ကို မေျပာတာလဲ"
"ကၽြန္မ မသိဘူး အစ္ကို…။ ကၽြန္မ ဖြင့္မေျပာရဲဘူး။ ကၽြန္မကို အ႐ူးလုိ႔ ထင္သြားမွာ ေၾကာက္တယ္"
"အခုေတာ့ အ႐ူးထက္ ပိုဆိုးတဲ့သူလုိ႔ မင္းကို ထင္ေတာ့မွာေပါ့။ ဖရစ္နဲ႔ မစၥက္ဒင္ဗာကို မင္းကုိယ္တုိင္ ရွင္းျပလုိက္ပါ" "အို… အို… မလုပ္ပါရေစနဲ႔ အစ္ကိုရယ္… အစ္ကိုပဲ ေျပာျပလုိက္ပါ။ ကၽြန္မ အေပၚထပ္မွာ သြားေနပါရ ေစ" "အဲဒီလို မမုိက္မဲနဲ႔ေလ…။ သူတုိ႔ကို မင္း ေၾကာက္ေနရတယ္လို႔ လူတုိင္းက ထင္သြားေတာ့မွာေပါ့"

"သူတုိ႔ကို ကၽြန္မ တကယ္လဲ ေၾကာက္ပါတယ္ အစ္ကို။ အို… အဲဒီလို မဟုတ္ေသးပါဘူး။ ေၾကာက္တာ လဲ မဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမဲ့…"
အခန္းတံခါးပြင့္သြားသည္။ ဖရစ္ႏွင့္ မစၥက္ဒင္ဗာ ဝင္လာသည္။ စိတ္လႈပ္ရွားစြာျဖင့္ ကၽြန္မ ၾကည့္ေနမိ သည္။ သူက ပခံုးႏွစ္ဖက္ကို တြန္႔လုိက္သည္။ ေနာက္ေျပာင္သလို၊ ေဒါသျဖစ္သလိုပံုမ်ဳိး။
"အားလံုး မွားကုန္ၾကတာပါ မစၥက္ဒင္ဗာ…။ မစၥက္ဒီဝင္းတားေၾကာင့္ ျမားနတ္ေမာင္႐ုပ္ကေလး ကြဲသြား တယ္။ ဒီအေၾကာင္းေျပာျပဖို႔ သူ ေမ့ေနတာပါ" မက္ဇင္မ္က ဆီးေျပာသည္။
သူတုိ႔က ကၽြန္မ ကို လွမ္းၾကည့္ၾကသည္။ ကၽြန္မသည္ ကေလးငယ္ကေလးျဖစ္သြားျပန္ၿပီ။ အျပစ္က်ဴး လြန္မိသူ လိုလည္း မ်က္ႏွာမွာ ရွက္ေသြးျဖာေနသည္။

ဆက္ရန္
.

No comments: