Thursday, September 30, 2010

သူတုိ႔အားလံုး ရဲ႕အသက္ ကၽြန္မလက္ထဲမွာ အပိုင္း (၄)

ၿခံစည္း႐ုိးေအာက္မွ ထမင္းဘူး

တစ္ေန႔တြင္ ဂ်ာမန္စစ္ဗုိလ္တစ္သုိက္ စက္႐ံုကုိလာၿပီး စစ္ေဆးသည္။ သူတုိ႔ ကၽြန္မအနားေရာက္ေတာ့ ကၽြန္မ သတိလစ္ၿပီး ေခြက်သြားသည္။ သတိရလာေတာ့ ႐ံုးခန္းတစ္ခုထဲမွ ခံုတန္းလ်ား တစ္ခု ေပၚေရာက္ေနေၾကာင္း သိလုိက္၏။

စားပဲြေနာက္ တြင္ အသက္ႀကီးႀကီး ဗုိလ္မွဴးတစ္ေယာက္ ထုိင္ေနသည္။ မ်က္မွန္ထူထူႀကီးႏွင့္။ အသက္ ၆၀ ေလာက္႐ွိၿပီ။ ကၽြန္မ နာမည္ကုိေမးၿပီး သူ စကားစသည္။
" မင္းေၾကာင့္ စက္႐ံုရဲ႕ ကုန္ထုတ္လုပ္မႈ က်ဆင္းသြားၿပီ၊ မင္းဒါေလာက္ ေနထုိင္မေကာင္းျဖစ္ေနရင္ ... "
" ေနေကာင္း ပါတယ္ ဗုိလ္မွဴး၊ ကၽြန္မ အေျခအေန သိပ္မဆုိးပါဘူး၊ ကၽြန္မကုိ တျခားမပုိ႔ပစ္ပါနံ႔ေနာ္၊ ကၽြန္မ ပုိၿပီး ႀကိဳးစားလုပ္ပါ့မယ္ "
ဗုိလ္မွဴးအဘုိးႀကီး ခဏေတြ စဥ္းစားေနသည္။

" မင္း ဂ်ာမန္စကားက ေတာ္ေတာ္ နိပ္တာပဲ၊ ငါတုိ႔ အရာ႐ွိ စားေသာက္ခန္းမွာဆုိရင္ မင္းနဲ႔ျဖစ္ မလား၊ မီးဖုိေခ်ာင္ နဲ႔ အိမ္သန္႔႐ွင္းေရးအလုပ္မ်ိဳး မင္းလုပ္တတ္သလား "
ကၽြန္မ ထခုန္မိမတတ္ ၀မ္းသာသြားသည္။
" ဟုတ္ကဲ့၊ ဗုိလ္မွဴး၊ ကၽြန္မလုပ္ႏုိင္ပါတယ္ "

သူက အိမ္ျပန္နားဖုိ႔အတြက္ လက္မွတ္တစ္ေစာင္ႏွင့္ မနက္ျဖန္ ၇ နာရီတြင္ အလုပ္၀င္ဖုိ႔ စာတစ္ေစာင္ ေရးေပးသည္။ ျပန္ထြက္လာၿပီး စာပါလိပ္စာကုိ တစ္ခ်က္ၾကည့္လုိက္သည္။ ဗုိလ္မွဴးဧဒြတ္ ႐ုဂ္မာ။
ခမ္းနားေသာ္လည္း အုိမင္းေနၿပီျဖစ္သည့္ ဟုိတယ္ႀကီးတစ္ခုတြင္ ကၽြန္မ အလုပ္၀င္ရသည္။ ဂ်ာမန္ စစ္ဗုိလ္မ်ားကုိ ထမင္းစားခန္းႀကီးထဲတြင္ နံနက္စာ၊ ေန႔လည္စာႏွင့္ ညစာ ၃ ႀကိမ္ ေကၽြးရ၏။
သူတုိ႔ တေတြသည္ သား ငါး ဆီဦးေထာပတ္ေတြကုိ အလွ်ံပယ္ စားေသာက္ေနၾက၏။ လူေတြ ငတ္ျပတ္ ၿပီး မ၀ေရစာစားေနၾကရသည္ကုိ သတိရလွ်င္ ကၽြန္မေခါင္း ရီေ၀အံုခဲလာေတာ့၏။
သည္ေနရာတြင္ ရက္သတၱပတ္ေပါင္းမ်ားစြာ လုပ္သက္ကေလးရလာေတာ့ ထမင္းခ်က္ႀကီးကုိ စကားေျပာ ဖုိ႔ ကၽြန္မသတၱိ ေမြးႏုိင္လာသည္။

" မစၥတာ႐ႈဇ္၊ ဒီကပုိတဲ့ဟင္းလ်ာကေလးေတြကုိ ကၽြန္မ အေဒၚနဲ႔ အစ္မအတြက္ ယူသြားလုိ႔ရမလား ဟင္"
ထမင္းခု်က္ႀကီးက သေဘာေကာင္းသည္။ ကၽြန္မအေပၚ ၾကင္ၾကင္နာနာဆက္ဆံသည္။ သားငါး၊ ဟင္းသီး ဟင္း႐ြက္ႏွင့္ ေပါင္မုန္႔ေတြကုိ ထမင္းခ်ိဳင့္ႏွင့္ထည့္ၿပီး အိမ္ယူသြားခြင့္ေပးသည္။ ကၽြန္မ ရင္ေတြ ခုန္ၿပီး အေပ်ာ္ႀကီးေပ်ာ္သြားမိသည္။ ဂ်ာနီနာတစ္ေယာက္ တစ္ေန႔တျခား ပိန္က်လာၿပီး ပါးေခ်ာင္ နားေခ်ာင္ က်ေနၿပီေလ။

ႏုိ၀င္ဘာလ တစ္မနက္တြင္ အေပၚထပ္ကပဲြခန္းမေဆာင္တြင္ ႐ႈဇ္က ကၽြန္မကုိ စားပဲြကုလားထုိင္ေတြ ခင္းခုိင္းပါသည္။ ညစာစားပဲြ႐ွိသည္တဲ့။ အလင္းေရာင္၀င္ေအာင္ ကတၱီပါ ခန္းဆီးေတြ ဖယ္လုိက္ၿပီး အျပင္ ကုိ တစ္ခ်က္လွမ္းၾကည့္လုိက္သည္။
ခန္းမေဆာင္မွာ ဟုိတယ္၏ အေနာက္ဘက္ပုိင္းတြင္႐ွိသည္။ သည္ဘက္ကုိ ကၽြန္မတစ္ခါမွ လွမ္းမ ၾကည့္ဖူးပါ။ လက္စသတ္ေတာ့ ဟုိတယ္ေနာက္က ၀င္းႀကီးမွာ သံဆူးႀကိဳးေတြ ခတ္ထားသည့္ ဂလင္းနစ္ ဂ်ဴးသံု႔ပန္း စခန္းႀကီးပါလား။

စားေသာက္ေနရင္း သူတုိ႔အခ်င္းခ်င္း ဂ်ဴးေတြ၏ ျပႆနာကုိ ေျပာသံၾကားရတတ္ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ ကၽြန္မသည္ အာ႐ံုစုိက္ၿပီး နားေထာင္ဖုိ႔ အခ်ိန္မရပါ။ ကိုယ့္အလုပ္ႏွင့္ကုိယ္ အၿမဲတမ္း မႏုိင္မနင္း မဟုတ္လား။ အမွန္အတုိင္း၀န္ခံရလွ်င္ ကုိယ့္ျပႆနာႏွင့္ကုိယ္မုိ႔ ဂ်ဴးကိစၥ ကၽြန္မေခါင္းထဲ၀င္ခ်ိန္ သိပ္မ႐ွိ လွပါ။ အိမ္သားေတြ ၀၀လင္လင္ စားရဖုိ႔ႏွင့္ ကုိယ္ ကုိယ္တုိင္ အေန ေခ်ာင္ဖုိ႔၊ အစားေခ်ာင္ဖုိ႔ေလာက္သာ ဦးစားေပး ေနရခ်ိန္ျဖစ္ပါ၏။

စားပဲြေတြခ်၊ ကုလားထုိင္ေတြစီႏွင့္ တစ္နာရီေလာက္ ၾကာသြားသည္။ တိတ္ဆိတ္ေနသည့္ ခန္းမႀကီးမွ ေသနတ္သံ ေတြ ကၽြန္မၾကားလုိက္သည္။ ဘုရား ဘုရား၊ ကားေပၚမွ အဆင္းတြင္ ထြက္ ေျပးၾကသည့္ ဂ်ဴးေတြ ကုိ လုိက္ပစ္ေနျခင္းပါလား။

အညိဳေရာင္ယူနီေဖာင္းႏွင့္ စစ္သားမ်ားသည္ ကားေပၚမွ ခုန္ဆင္းကာ ျမင္ျမင္သမွ် လုိက္ပစ္ေန၏။ ေယက္်ားေတြ မိန္းေတြ ကေလးေတြ လမ္းေပၚတြင္ အတံုးအ႐ံုး။ ေအာ္ဟစ္ ညည္းညဴသံမ်ားကုိ မွန္ျပဴတင္း မွ မသဲမကဲြၾကားေနရ၏။ ဂ်ာမန္စစ္ေခြးတုိ႔၏ မာန္ဖီဟိန္းေဟာက္ ဆဲြကုိက္သံေတြက ႏွလံုး ေသြးပ်က္ ခ်င္စရာ။ လမ္းေပၚမွ ႏွင္းခဲတုိ႔သည္ ေသြးေရာင္အတိဖံုးလႊမ္းသြားေလၿပီ။ ကၽြန္မ ကုိယ္တုိင္ အပစ္ခံ ရသလုိ လန္႔ေအာ္မိမတတ္ျဖစ္သြား၏။

ဂ်ာမန္တုိ႔ ဂ်ဴးျပႆနာ႐ွင္းပံုကုိ ကၽြန္မ မ်က္၀ါးထင္ထင္ ေတြ႕လုိက္ရျခင္းျဖစ္ပါ၏။
ေနာက္တစ္ေန႔တြင္ ကၽြန္မ ပံုမွန္အတုိင္း အလုပ္ဆင္းပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ သည္ဟုိတယ္ႀကီး၏ ေနာက္ေဖး တြင္ ဂ်ဴးေတြကုိ ေလွာင္ထားသည့္ အက်ဥ္းစခန္း႐ွိေနသည္ဟူသည့္ အသိက ကၽြန္မ ႏွလံုးသားကုိ တစစ္စစ္ နာက်င္ေနေစပါသည္။ ကၽြန္မ သည္အတုိင္း မေနႏုိင္ပါ။ တစ္ခုခုေတာ့ လုပ္ ရမည္။

ေန႔လယ္စာေကၽြးၿပီးခ်ိန္တြင္ မီးဖုိေဆာင္ထဲမွာ ကၽြန္မ တစ္ေယာက္တည္း႐ွိေနသည္။ သည္အခြင့္ အေရးကုိ ကၽြန္မေစာင့္ေနသည္မွာ ၾကာၿပီ။
ပံုးတစ္ပံုး ကုိ ဆဲြၿပီး ထြက္လာခဲ့၏။ ဟုိတယ္နံေဘးလမ္းကေလးအတုိင္း ေလွ်ာက္သြား၏။ သံဆူး ႀကိဳးခတ္ ထားသည့္ ဟုိတယ္ ေနာက္ဘက္နံရံတြင္ လမ္းကေလးဆံုးသည္။
ဟုိတယ္ ေ႐ွ႕ပုိင္းကုိ တစ္ခ်က္ ျပန္ၾကည့္လုိက္သည္။ လူသူေလးပါး အရိပ္အေယာင္မေတြ႕ရ။

" ဂ်ဴးေတြကုိ အကူအညီေပးလွ်င္ ေသဒဏ္ "
ေန႔စဥ္ ျမင္ေတြ႕ၾကားသိေနရသည့္ သတိေပးေၾကညာခ်က္။
ခါးစည္းရင္ဖံုးထဲတြင္ ၀ွက္ယူလာသည့္ သတၱဳဇြန္းႀကီးကုိ ထုတ္ၿပီး ႏွင္းေတာထဲတြင္ တြင္းတူးလုိက္ သည္။ ပံုးႀကီးထဲ မွ သတၱဳထမင္းဘူးထဲတြင္ ေထာပတ္ေတြ၊ ပန္းသီးေတြ၊ အျပည့္အသိပ္ ကၽြန္မ ထည့္ယူလာ၏။ တြင္းထဲ တြင္ ထမင္းဘူးကုိထည့္ၿပီး ခပ္သုတ္သုတ္ ျပန္လာခဲ့သည္။ အမိႈက္သြန္ၿပီး ျပန္လာပံုျဖင့္ မီးဖုိေဆာင္ သုိ႔ ခပ္တည္တည္ျပန္၀င္ခဲ့၏။

ေနာက္တစ္ေန႔တြင္ ထမင္းဘူးကုိ ကၽြန္မသြားၾကည့္သည္။ ဘူးခံြသက္သက္ကုိသာေတြ႕ရ၏။
ေနာက္ေန႔ေနာက္ေန႔မ်ားတြင္ လူလစ္သည့္အခ်ိန္တုိင္း ကၽြန္မသည္ အလုပ္ကုိ နိစၥဓူ၀ ဆက္လုပ္ သည္။ မေယာင္မလည္ႏွင့္ အမိႈက္ပံုး ကုိင္ၿပီး ဆဲြထြက္သြားသည္။ ၿခံစည္း႐ုိးေအာက္တြင္ စားစရာေတြ ၀ွက္ထားခဲ့သည္။
ကၽြန္မလုပ္ေနပံုက ဆင့္ပါးစပ္ ႏွမ္းပက္ေနသလုိ ျဖစ္ေနမွန္း ကၽြန္မသိပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ သည္ထက္ပုိၿပီး ကၽြန္မ လုပ္ႏုိင္စြမ္းဘာမွ် မ႐ွိပါ။
---------------------
ဆက္ရန္
.

5 comments:

ကိုေဇာ္ said...

တတ္ႏိုင္သမွ်ေတာ႔ လုပ္ေပးသင္႔ပါတယ္ေလ။
ရာခိုင္ႏႈန္း အရ မစြမ္းေသာ္လည္း အေရအတြက္အရ စြမ္းပါတယ္။

kztk said...

Thanks......

kk said...

အမေရ ဖတ္လို႕ အရမ္းေကာင္းပါတယ္.. ေက်းဇူးလဲ တင္ပါတယ္... အပိုင္း- ၅ ေမွ်ာ္ေနမယ္ေနာ္..

ဇြန္မ said...

မေတာ္တဆမ်ား မိသြားရင္ေတာ့ဆိုၿပီး တထိတ္ထိတ္နဲ႔ ဖတ္ေနတယ္ အမေရ။

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

၄ ျပီးျပီ။ တင္ထားတဲ့ ၉ အထိ ဆက္တိုက္ဖတ္မယ္။
ဒီလိုဆက္တိုက္ဖတ္ရတာ ပို အရသာ ရိွတယ္