Monday, November 23, 2009

ငယ္ဘဝ မ်ား (၁ဝ) ႏွင္႔ က်ေနာ္႔ ခ်စ္ခရီး ၁၁ နွစ္ အပိုင္း (၆)

blog ေရးရတာလည္း မလြယ္ပါဘူးဗ်ာ၊ စီစစ္ေရး ေတြကမ်ားသား၊ ခဏေန ညီမလုပ္တဲ႔ သူက လာၾကည္႕လိုက္ ခင္ဗ်ား ထမင္းထုပ္ မပို႕ႏိုင္ဘူး၊ ေလွ်ာက္ေရးမေနနဲ႔တဲ႔။ ခဏေန ခ်စ္ခ်စ္ႀကီး ကလာလိုက္ မင္း မဟုတ္က (ႏိုင္ငံေရး)၊ ဟုတ္က (အခ်စ္ေရး) ေတြ ေလွ်ာက္ေရး မေနနဲ႔ တဲ႔၊ က်ေနာ္ က က်ေနာ္ေရးတာ က ဟုတ္က၊ ဟုတ္က ေတြႀကီးပါဘဲလို႔။

ကဲ က်ေနာ္ တို႔ ရဲ႕ အမွတ္တရ ေလးေတြဆက္ လိုက္ၾကရေအာင္၊ က်ေနာ္လည္း ဟုတ္က ဟုတ္က ေတြကို ႀကီးေျပာေနတာ ဆိုေတာ႔  ကိုယ္႔အေၾကာင္းကိုယ္မို႕ ေတာ္ေသးတာေပါ႔ေနာ္ ၊ ေတာ္ၾကာ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ favorite blog ထဲကလို ဆိုရင္ ေဖာ္ေကာင္ ဆိုၿပီး စံုေထာက္ငွားၿပီး လုပ္ႀကံခံမွာကို ေၾကာက္ေနရအုန္းမယ္။

ကိုမင္းဒင္ ႀကီးေရ သတိထားဗ်ဳိ႕၊ ယံုရတာ မဟုတ္ဘူး၊ (အင္းစိန္ CID က ဆားပုလင္း ႏွင္းေမာင္ ဆိုတာလည္း အေတာ္ ေတာ္ဆိုဘဲ) ခင္ဗ်ားေနတာကလည္း (မင္းဒင္ဆိုတာ ဘယ္သူလဲ ဆိုတဲ့ေမးခြန္းကို အေၿဖမေပးခ်င္ဘူး။ မင္းဒင္ဆိုတာ တကယ့္ဇာတ္လုိက္တစ္ေယာက္။ အၿပင္မွာ တကယ္ရွိေနတယ္။ လွပတဲ့ပယ္လယ္ကမ္းစပ္ရဲ့ တစ္ေနရာမွာ တေစၦေၿခာက္တဲ့ ႏွစ္ထပ္ ရဲတိုက္ၾကီး တစ္တုိက္ရွိတယ္။ အဲ့ဒီ အေဆာက္အဦးထဲက မေနာမယ ကြမ္းဘမ္းကို ေဘးမွာထားၿပီး မေနာမယ ကြန္ပ်ဴတာတစ္လံုးနဲ႔ တစ္ေတာက္ေတာက္ေခါက္ အလုပ္ေတြရႈပ္ေနတာ မင္းဒင္ေပါ့ဗ်ာ။)  (ashin mettacara blog မွ ကိုမင္းဒင္ ၏ ေနရပ္ ကိုကူးယူေဖာ္ျပပါသည္) ဆိုေတာ႔ လုပ္ႀကံခံေနရလို႕ က်ေနာ္တို႕ စာဖတ္သူမ်ား ဇာတ္လမ္းစံုကို မသိလိုက္ရဘဲ ျဖစ္ေနအုန္းမယ္ဗ်ာ။

ကဲ က်ေနာ္ လည္း ေဖာ္လက္စနဲ႕ ဆက္ၿပီး ေဖာ္ေကာင္ လုပ္လိုက္ ရအုန္းမယ္။ က်ေနာ္ ရဲ႕ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီးက လည္းသိပ္ေတာ႔ ေခသူမဟုတ္ ဘူးဗ်၊ တရက္ေတာ႕ အရက္ေသာက္ၿပီး က်ေနာ္စီလာတယ္၊ ဘာ ညာ လာရစ္တာေပါ႔ဗ်ာ၊ က်ေနာ္ ကလည္းသိတာေပါ႔၊ သူ ဘယ္ေလာက္ ေသာက္လာတယ္၊ ဘယ္ေလာက္ထိ မူးလာတယ္ဆိုတာ၊ ဒါေပမဲ႔ အသာဘဲ အလိုက္သင္႔ေျပာၿပီး ဆက္ဆံလိုက္တာေပါ႔။

စိတ္ထဲကေတာ႔ ငါမပါဘဲ ဒင္းတေယာက္ထဲ ဒီလို ေကာင္းတာေလး ေသာက္ၿပီး အရသာခံေနလို႕ ဘာရမလည္း၊ ပညာ သံုးလိုက္အံုးမွ ဆိုၿပီး၊ ေနာက္ ေန႔ၾက ေအးေဆး ေျပာျပတယ္ဗ်ာ၊ အရက္ ေသာက္တာ ေကာင္းလားလို႔၊ မေကာင္းပါဘူးတဲ႔၊ ျပန္ေျဖတယ္။

က်ေနာ္က မဟုတ္ပါဘူး ေကာင္းပါတယ္လို႕ ေကာင္းလို႕ ေသာက္ၾကတာေပါ႔၊ ေယာက္က်ား ၁၀၀ ကို အရက္ ေသာက္ဖို႕ သြားေခၚၾကည္႔ ၉၉ ေယာက္ေလာက္ေတာ႔ လိုက္မွာဘဲလို႔၊ ဒီေလာက္ ေကာင္းေနတာကိုး၊ ဒါေပမဲ႔ မေကာင္းတဲ႔ အရက္ရဲ႕ ဆိုးက်ဳိးေတြကို သိၿပီးမေသာက္ဘဲ ေနႏိုင္တာကမွ တကယ္႔ ေယာက္က်ားေကာင္း ဆိုၿပီး စကားထည္႕ေပး လိုက္တာ၊ ေနာက္ ဘယ္ေတာ႔မွ အရက္ေသာက္တဲ႔ အသံမၾကားရေတာ႔ ဘူးဗ်ာ၊ ပိုင္တယ္ မဟုတ္လား ။

အမွန္ေတာ႔ဗ်ာ က်ေနာ္လည္း ေသာက္ေနက် ၊ က်ေနာ္႔ အေဒၚအငယ္ က ကခ်င္ျပည္နယ္ မွာ အလုပ္လုပ္ ေနတာဆိုေတာ႔ က်ေနာ္တို႕ စီလာလည္ရင္ (အထူး သျဖင္႔ က်ေနာ္႔ အတြက္ေပါ႔၊ က်ေနာ္ ကသိပ္မေကာင္း တာ သိေနတာကိုး) ကခ်င္ ေဆးအရက္ဆိုၿပီး၊ ကခ်င္ ဆန္အရက္ ဦးေရထဲမွာ ကခ်င္ေဆးျမစ္ ေတြထည္႕ၿပီး ႏွစ္ေပါက္စိမ္ထားတဲ႕ ေဆးအရက္ နီနီ ေတြကို ဂါလံ ပံုးေလးနဲ႕ ထည္႕ ထည္႕ၿပီးယူလာတာ၊။

အၾကမ္း ပန္းဂံ ထဲကို နဲနဲေလး ထဲ႔ၿပီး မီးျခစ္ဆံ နဲ႕ ရႈိ႕လိုက္ရင္ တကယ္ မီးေတာက္တဲ႕ ကခ်င္ေဆးစိမ္ အရက္ျပင္းေတြပါ။ မိန္းခေလး ေတြနဲ႕ သင္႔ ေတာ္တယ္ တလတခါ နဲနဲစီ ေသာက္ဆိုၿပီး၊ သူ တခါလာရင္ တပံုး တပံုး ယူ ယူလာေပးတယ္ဗ်၊ ေမေမ ကလည္း ေဆး ဆိုေတာ႔ ဘာမွ မေျပာေတာ႔ ဘူး၊ က်ေနာ္ ကေတာ႔ ေဆးအျဖစ္က ေက်ာ္လြန္ၿပီး ..... သိတယ္မဟုတ္လား၊ အဲဒီလို ေကာင္းေၾကာင္းေလးက သိေနေတာ႔ သူတေယာက္ထဲ ေကာင္းေနတာ မေက်နပ္ လို႕ ပညာေတြသံုးၿပီး ပိတ္ပင္ ထားတာ ေလ။

ဒီလို႕နဲ႕ သူ႕မွာေတာ႔  သူေတာ္ေကာင္း ႀကီးျဖစ္လို႕ေပါ႕၊ အမွန္က က်ေနာ္ ေတာ္လို႕ေနာ္။ ဒီလိုနဲ႕ က်ေနာ္တို႕ ၂ေယာက္ဟာ ကိုယ္ ဆရာျဖစ္လိုက္၊ သူ တပည္႕ျဖစ္လိုက္ (ေယာင္လို႕ သူဆရာျဖစ္လိုက္) နဲ႕........ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ျဖတ္သန္းခဲ႔ ၾကပါတယ္။ ျငင္းတာခံုတာေတြကေတာ႔ ေျပာမေနပါနဲ႕ေနာ္ က်ေနာ္က စာထဲမွာသာ အလြယ္ေရးထားတာ၊ တကယ္က က်ေနာ္ကလည္း အရာရာကို ေတာ္ေတာ္ နဲ႕ အေလွ်ာ႔ေပးတာ  မဟုတ္ေတာ႔၊ ျပသာနာ ဆိုတာ အၿမဲတန္း ရွိေနပါတယ္။


သူကလည္း ေခါင္းက ေတာ္ေတာ္မာတယ္။ တခါ ကဆိုရင္ က်ေနာ္တို႕ ျပသာနာ ကေတာ္ေတာ္ ႀကီးသြားတယ္ ထင္တယ္၊ က်ေနာ္ မွတ္မိသေလာက္ ေျပာျပရင္ ႏိုင္ငံေရးနဲ႕ ဘဲ သက္ဆိုင္မယ္ ထင္တယ္၊ က်ေနာ္ ကလည္း လမ္း ေခြး၂ေကာင္ ကိုက္တာက စၿပီး အစိုးရမေကာင္းလို႕ ကအရင္ စေျပာလိုက္တာ ဆိုေတာ႔၊ ၾကာေတာ႔ စိတ္မရွည္ေတာ႔ ဘူးထင္တယ္၊ က်ေနာ္ ကလည္း တျခား ဟာေတြသာ ေလွ်ာ႔ ရင္ ေလွ်ာ႔မယ္၊ ႏိုင္ငံေရးမွာေတာ႔ မေလွ်ာ႕ဘူး။

အဲဒါနဲ အေတာ္ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ျဖစ္ၾကပါတယ္။ အဲဒီမွာ က်ေနာ္က ဒီအစိုးရ (မဆလ) ေသခ်ာေပါက္ ျပဳတ္က်ရမယ္ဆိုတာလည္း အလြန္အက်ဴးေျပာလိုက္တယ္။ ကၽြန္ေခတ္မွာေတာင္ စာတလံုးမွ မတတ္တဲ႕ ကၽြန္ေတြ ေတာင္ ကၽြန္ဘ၀က လြတ္ေျမာက္ခဲ႕ေသးတာဘဲ၊ အခုဟာက အဲဒီေခတ္က ကၽြန္ေတြ ထက္ေတာ႔  သာသူေတြႀကီးဘဲလို႔ ၊ အားလံုး စာတတ္ၾကတယ္၊ မေကာင္းဘူး ဆိုတာလည္း သိၾကတယ္၊ အဲဒီေတာ႔ တခ်ိန္မွာေတာ႔ ေသခ်ာေပါက္ ဒီအစိုးရ ေခြးက် က်မယ္ဆိုၿပီး ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ေျပာလိုက္တယ္။ (မဆလ အစိုးရ၊ မဆလ အစိုးရ)

သူကလည္း သူ႕ဆိုဆံုးမ တရားထဲမွာ ေတာ္ေတာ္ ေဘာင္၀င္ေနၿပီ ျဖစ္တဲ႔ က်ေနာ္ ကဒီလို႕ ေဒါသ တႀကီးနဲ႕ မဟုတ္တရုပ္ (သူ႕ စိတ္ထဲမွာ တကယ္မျဖစ္ႏိုင္ဘူး  ထင္ေနတာကိုး) ေျပာတာဆိုၿပီး ေတာ္ေတာ္ စိတ္တုိ သြားပါတယ္။ အဲဒီမွာ က်ေနာ္တို႕ ပထမ ဆံုးအႀကိမ္ အျဖစ္ ရက္ေပါင္းေတာ္ေတာ္ ၾကာၾကာ မေခၚဘဲ ေနၾကပါတယ္။

နဲနဲၾကာလာေတာ႔ က်ေနာ္ ကသိပ္ေခၚခ်င္ေနၿပီ၊ ဒါေပမဲ႕ အေလွ်ာ႕ မေပးခ်င္တဲ႔ စိတ္ေၾကာင္႔ မႏၱေလး မွာ ေနရင္ ေခၚမိမွာဆိုးလို႕ ျပည္ကိုလစ္သြားပါတယ္၊ အဲဒီမွာ ေက်ာင္း လည္းပိတ္ထားတာ ဆိုေတာ႔ က်ေနာ္ လည္း အေဒၚဆီကို ထြက္သြားလိုက္ပါတယ္။

အဲဒီမွာ ဆရာသမားက သူ႕ကို တကယ္ျပစ္သြားပါၿပီဆိုၿပီး ခံစားခ်က္ေတြ ျပင္းထန္ၿပီး သႀကၤန္မွာ သီခ်င္းေတြ တက္ဆိုလို႕ က်ေနာ္႔ သူငယ္ခ်င္း ေတြက သနားၿပီး ၊ နင္ ျမန္ျမန္ ျပန္လာေတာ႔ ခဏေန အရည္းႀကီးျဖစ္သြားလိမ္႔မယ္၊  ၿပီးေတာ႔ တိုက္သစ္ေတြ လည္း  ေဆာက္ေန ရ အုန္းမယ္ဆိုၿပီး ဖုန္းဆက္ ေခၚၾကပါတယ္။

အရည္းႀကီး ျဖစ္ရမယ္႔ အေၾကာင္းက က်ေနာ္ ထြက္သြားတဲ႔ ေန႔က စၿပီး မုတ္ဆိတ္ ေမႊးေတြ၊ ႏႈတ္ခမ္းေမႊး ေတြ မရိပ္ဘဲထားေတာ႔ တအားရွည္ေနလို႕ ေျပာၾကတာ၊ တိုက္သစ္ ေဆာက္ရမယ္ ဆိုတာက သႀကၤန္မွာ အလြမ္းသီခ်င္း ေတြ ဆိုတာကို ရည္ရြယ္ၿပီးေျပာၾကတာပါ၊ သူ႕သီခ်င္းေလးက၊ က်ေနာ္ ေမ႔ ေနလို႕သြား ေမးလိုက္အုန္းမယ္။ အနားလာလို႕ ေမးလိုက္ပါၿပီ၊ ခြန္သန္းထြန္း ရဲ႕ ေညာင္ညုိပင္ လမ္းခြဲ တဲ႔။

က်ေနာ္ တခုေျပာဘုိ႕ ေမ႔သြားတာက က်ေနာ္႕ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီးက တီး၀ိုင္း မွာ သီခ်င္းဆိုတယ္၊ ဂစ္တာ တီးတယ္၊ မႏၱေလးက ၿမိဳ႕မ တီး၀ိုင္းတို႕၊ ရည္မြန္ တီးဝိုင္း တို႕ လို႕ နံမည္မေက်ာ္လာတာ ကေတာ႔၊ တခါ လာငွားရင္ တခါနံမည္ ေျပာင္းၿပီး တီးၾကလို႕ပါ၊ အရင္နံမည္ နဲ႕ ဆိုရင္ အားေပးမဲ႕သူ မရွိမွာ စုိးလို႕တဲ႔ ။ သူကေတာ႔ အသံေတာ္ေတာ္ ေကာင္းပါတယ္ (က်ေနာ္ထင္တာေလ ဟဲ..ဟဲ ဖားထားရတာ)

အဲဒါနဲ႕ က်ေနာ္လည္း နဂိုကထည္းက ျပန္ခ်င္ခ်င္ ဆိုေတာ႔ ျပန္လာလိုက္တာေပါ႔ဗ်ာ၊ အဲဒီမွာ မုတ္ဆိတ္ေမႊး၊ ႏႈတ္ခမ္းေမႊး၊ ဆံပင္ အရွည္ႀကီးနဲ႕ ေတာပုန္း ႀကီးကို ေတြ႕လိုက္ရေတာ႔တာပါဘဲ။  က်ေနာ္႕ အတြက္ သူကိုယ္တိုင္ ဂစ္တာတီးၿပီး ဆိုထားတဲ႕ c60 Sony သီခ်င္းေခြေလးကိုင္လို႔ သူလည္း ေတာ္ေတာ္ ေနာင္တရသြားပါတယ္။

ေနာက္ က်ေနာ္႕ ကို စိတ္မေကာက္ရဲေတာ႔ ပါဘူး၊ ႏိုင္ငံေရးကေတာ႔ အဲဒီလို အႀကီးအက်ယ္ ေနာင္ဂ်ိန္ခ်ၿပီး သိပ္မၾကာဘူး တႏွစ္၊ ႏွစ္ ႏွစ္ ေလာက္ဘဲ ရွိမယ္ထင္တယ္၊ ၈၈ အေရးအခင္းႀကီး စျဖစ္ပါေလေရာဗ်ာ။ အဲဒီမွာ .............။

အခန္း (ရ) ကို က်ေနာ္ ေနာက္မွ ဘဲ ဆက္ေရးေပးပါေတာ႔မယ္၊ ေက်းဇူး ပါဘဲဗ်ာ။


3 comments:

ေမာင္သီဟ said...

လာဖတ္သြားတယ္ခင္ဗ်ာ႔
ကခ်င္ေဆးစိမ္အရက္ျပင္းစိတ္ဝင္စားတယ္
း)
း)

SHWE ZIN U said...

ဟုတ္ကဲ႔ အဲဒါ စိတ္ဝင္စားဘို႕ အေကာင္းဆံုး ထင္တယ္

Anonymous said...

အင္း တစ္ခါတစ္ေလေတာ့လည္း မွတ္ေလာက္သားေလာက္ရွိေအာင္ အဲလိုခဏပစ္သြားတာေကာင္းတယ္ထင္တယ္....ဟိဟိ


ခ်စ္ညီမေလး