Sunday, November 22, 2009

ငယ္ဘဝ မ်ား (၁ဝ) ႏွင္႔ က်ေနာ္႔ ခ်စ္ခရီး ၁၁ နွစ္ အပိုင္း (၅)

ဒီေန႔ စာေရးမလို႕ က်ေနာ္႔ ကြန္ပ်ဴတာ နားထိုင္မယ္လုပ္ပါတယ္ ဖခမည္းေတာ္က အနားက ကြန္ပ်ဴတာ မွာ လာသံုးေနေတာ႔ က်ေနာ္လည္း ေဘးနားထားၿပီး အတင္းတုပ္ ရမွာ အားနာ လို႔ ဟဲ..ဟဲ စာေရးရတာ ေနာက္က်သြားပါတယ္။ ေနာက္ၿပီးဗ်ာ က်ေနာ္႔ ဘေလာ႔ လည္းဖြင္႔ ဖတ္ေနေသးေတာ႔ မ်က္ခံုးေတာ္ေတာ္ လႈပ္ေနတယ္  ဟား..ဟား။ ခင္ဗ်ား တို႔ အားေပးခ်င္ရင္ က်ေနာ္႔ c box ထဲက hlamyint ဆိုတာ က်ေနာ္႔ ရဲ႕ ခ်စ္ေသာ ဖခင္ႀကီးပါဘဲဗ်ာ။ ဘေလာ႔ က http://nyeinchansarpay.blogspot.com , site ကေတာ႔  http://sites.google.com/site/mandalayuniversityfamily2009/ ဒါေပမဲ႔  ဖတ္လို႕ နားမလည္ရင္ ေတာ႔ က်ေနာ္႔ အျပစ္ မဟုတ္ဘူးေနာ္....။

က်ေနာ္႔ ရဲ႕ အလြန္အင္မတန္ ၾကာရွည္လွေသာ ခ်စ္ခရီးကို ဖတ္ရတဲ႔ အခါ ညီမလုပ္သူက ေတာ္ေတာ္ ပ်င္းစရာ ေကာင္းတယ္ တဲ႔၊ ႏိုင္ငံေရး လား အခ်စ္ေရး လားတဲ႔၊ ေျပာရရင္ က်ေနာ္လည္း အခ်စ္ေရး ကို ေရးတာပါဘဲ၊ ဒါေပမဲ႔ ေနာက္ဆံုး ဒီဘူတာ ဘဲဆိုက္ ဆိုက္ သြားေတာ႔ ဟဲ..ဟဲ ခြင္႔ လႊတ္ပါဗ်ာ။

ဒါေၾကာင္႔ က်ေနာ္ အခ်စ္ကဗ်ာေလး တင္ထားတယ္ဗ်ာ၊ အခ်စ္မိုး တဲ႔ ဟား..ဟား၊ ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္က ခ်စ္ခ်စ္ႀကီးကို ေမာင္ လို႔ ေခၚတယ္ေနာ္၊ သေဘာေပါက္...၊ ေနာက္ၿပီး အဲဒါ က်ေနာ္႔ ဘဝ ရဲ႕ ပထမဆံုး ကဗ်ာေလးပါဘဲ..။ က်ေနာ္ က ကဗ်ာေတြ ကိုခံစားတတ္ပါတယ္၊ ေရးဘို႔ေတာ႔ တခါမွ မစဥ္းစား ဘူး။ ကဗ်ာ ဆိုတာ သိပ္ၿပိး ႏူးညံ သိမ္႔ေမြ႕တယ္ မဟုတ္လား၊ က်ေနာ္ က ၾကမ္းတမ္းတယ္ေလ။

စလိုက္ၾကရေအာင္ဗ်ာ၊ က်ေနာ္ တို႕ ၂ေယာက္ ႀကိဳက္ခါစမွာေပါ႕ ညဘက္ လမ္းေလွ်ာက္ ထြက္ေတာ႔ ဟိုနားထိုင္၊ ဒီနားထိုင္ ဆိုေတာ႔ ကိုယ္ေတာ္ေခ်ာက ေဆးလိပ္ဘူး ေလးထုတ္ ထုတ္ၿပီး ေဆးလိပ္ ေသာက္တယ္ဗ်ာ၊ ရီးစားေရွ႕ စတိုင္ ထုတ္ခ်င္ လို႕ေနမွာေပါ႔၊ က်ေနာ္႔ ကိုလည္း ခြင္႔ေတာင္းေသးတယ္၊ ေဆးလိပ္ ေသာက္လို႕ရလားတဲ႔၊ က်ေနာ္ က ရတယ္..ရတယ္ ေသာက္ပါေပါ႔။

တကယ္ေတာ႔ က်ေနာ္ကလည္း ကူၿပီး ေသာက္ခ်င္ေနတာ၊ မေကာင္းတတ္လို႕ အသာေလး ၿငိမ္ေနရတာ (ဟား..ဟား) က်ေနာ္ က အဲဒီ အခ်ိန္မွာ ပ်င္းတဲ႔အခါ၊ စိတ္ညစ္ တဲ႔အခါ စီးကရက္ ေသာက္ရင္း အက်င္႔က ေတာ္ေတာ္ ပါေနၿပီ၊ ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္႔ အဖြား (ေမေမ ရဲ႕ အေမ) နားကပ္ၿပီးလည္း ေဆးလိပ္ မီးညွိညွိ ေပးရင္း အဖြားနဲ႕ အတူတူ ေရာေသာက္ေနၾကေလ။

က်ေနာ္႔ အဖြားက ပခုကၠဴ သူေလ၊ ရုပ္က သိပ္ေခ်ာတာ၊ ေမေမ ေတာင္ အဖြားကို မမွီပါဘူး၊ သနပ္ခါးေတြ ေဖြးေနေအာင္လိမ္း (နံသာျဖဴ၊ ကရမက္ ေတြနဲ႕ ေရာလို႕) ေမႊးႀကိဳင္ေနတာဘဲ၊ သူ႕ ဆံပင္နဲနဲေလးကို အုန္းဆီ ေတြရႊဲ ေနေအာင္လိမ္းၿပီး ဆံပင္ျဖဴေတြ ကို ကာဘြန္ေပပါေလး ထုတ္ ထုတ္ သုတ္ရင္း နက္ေအာင္လုပ္၊ ထမင္းစားၿပီးရင္ လဘက္ရည္ ခြက္ေလးေရွ႕ခ်၊ လဘက္ အုပ္ကေလး ကလည္းပါေသး။

လဘက္ရည္ တႀကိဳက္ ေသာက္လိုက္၊ ေဆးလိပ္ေလး တဖြာရႈိက္လိုက္ေပါ႔၊ ေဆးလိပ္ ေသာက္ခ်င္ရင္ ၊ မီးျခစ္ေလး ဟိုစမ္းဒီစမ္း လုပ္ရင္း က်ေနာ္႔ ကို ေတြ႕ရင္ လာ ငါ႔ေျမး လာ လာ ေမေမႀကီး ကို ေဆးလိပ္ မီးညွိေပးစမ္း ဆိုၿပီး ညွိခိုင္းတာေလ၊ အမွန္က က်ေနာ္ ေဆးလိပ္ ႀကိဳက္မွန္း သိလို႕ ေပးေသာက္တာေလ။
သတိရ စရာေလးေတြေပါ႔၊ က်ေနာ္႔ အဖြားက အသက္ (၈၄) ႏွစ္မွာ လူႀကီးေရာဂါနဲ႕ ဘဲဆံုးသြားပါတယ္၊ ေရာဂါႀကီး မယ္မယ္ရရမရွိပါဘူး၊ သတိရ ပါတယ္ဗ်ာ။

ခုနက ဇာတ္လမ္းျပန္ဆက္ရင္ က်ေနာ္က သူေဆးလိပ္ေသာက္တာ အနံခံရင္း က်ေနာ္ပါ ေသာက္ခ်င္ လာတယ္၊ ဒါေပမဲ႔ ဗ်ာ ႀကိဳက္တာမွ ၂ရက္ တမြန္းတည္႕ရွိေသးတယ္၊ ေျပာလိုက္ရင္ ဘယ္ေကာင္း ပါမလည္း၊ အဲဒီေတာ႔ ေအာင္႔ အည္း ေနရတာေပါ႔၊ က်န္တာေတြ (ခင္ဗ်ားတို႕ သမီးရီးစား ေတြလိုပါဘဲ ) ကို သိပ္စိတ္မဝင္စားေတာ႔ဘူး (နဲနဲေတာ႔ စိတ္ဝင္စားတာေပါ႔ဗ်ာ)၊ စိတ္က ေဆးလိပ္ မွာဘဲ ေရာက္ ေရာက္ ေနတာ ဟား..ဟား၊ ေနာက္ေတာ႔ နဲနဲၾကာေတာ႔ က်ေနာ္က စသလိုလိုနဲ႕ သူေဆးလိပ္ ေသာက္ေနခ်ိန္မွာ က်ေနာ္လည္း ေသာက္ၾကည္႕ခ်င္တယ္လို႕ စမ္းၾကည္႕ လိုက္တယ္။ အဲဒီေတာ႔ ႀကိဳက္ခါစ ေယာက္က်ား ေလး ေတြထံုးစံ အတိုင္း ဘယ္ျငင္းရဲပါ႔မလည္း၊ ေသာက္ၾကည္႕ေပါ႔။

ေနာက္ေတာ႔ က်ေနာ္႔ ပံုက စမ္းေသာက္တဲ႔ ပံုစံမွ မဟုတ္တာ၊ ဝါရင္႔ အေသာက္သမားလုိ႔ ျဖစ္ေနလို႕ ထင္တယ္။ မဝင္႔မရဲ နဲ႕ နဂို ကထဲက ေဆးလိပ္ ေသာက္တတ္ တာလားတဲ႔။ က်ေနာ္က ဟုတ္တယ္လို႕ ေမေမႀကီး ကို မီးညွိေပးရင္း အၿမဲေသာက္တယ္လို႕၊ အမွန္ေတာ႔ ေမေမႀကီး ကို တရားခံ လြဲလိုက္တာေလ၊ သူလည္း အဖြားနဲ႕ဆိုေတာ႔ ဘာမွ မေျပာရဲေတာ႔ဘူး။

ေနာက္ေတာ႔ က်ေနာ္႔ ကို ေၾကာက္လာတယ္ ထင္တယ္ (သူ စတိုင္ထုတ္ ေသာက္တာက နဲနဲ၊ က်ေနာ္ ေသာက္တာက မ်ားမ်ားဆိုေတာ႔) ေဆးလိပ္ ျဖတ္ေတာ႔မယ္တဲ႕၊ တကယ္ ျဖတ္ မျဖတ္ေတာ႔ မသိဘူး၊ က်ေနာ္႔ ေရွ႕ေတာ႔ မေသာက္ ရဲေတာ႔ဘူး။ က်ေနာ္လည္း သူေဆးလိပ္ျဖတ္မယ္ ေျပာေတာ႔ နဲနဲေတာင္ ဝမ္းနည္း သြားသလိုဘဲ၊ ဟား..ဟား၊ ခင္ဗ်ား တို႕လည္း ရီးစား ေတြ ေဆးလိပ္ျဖတ္ ေစခ်င္ရင္ က်ေနာ္႔နည္း သံုးလို႔ ရတယ္ေလ..။

က်ေနာ္ တို႕၂ ေယာက္က အဲဒီလို အဲဒီလို ထံုးတမ္း စဥ္လာေတြကို ဆန္႔က်င္ ခဲ႔ ၾကတာ။ ဒီ ပိုစ္႔ ထဲမွာ  က်ေနာ္ တို႔ ၂ေယာက္ရဲ႕ အခ်စ္ဇာတ္လမ္း တပိုင္းတစ ေလးေတြကို က်ေနာ္ မွတ္မိ သေလာက္ေလး ေတြ  စုၿပီး တင္ေပးထားပါမယ္..သီးခံ ခြင္႔လႊတ္ၿပီး ဖတ္ေစခ်င္ပါတယ္ ။

က်ေနာ္႔ အေၾကာင္း ေျပာရင္ က်ေနာ္႔ မိသားစု အေၾကာင္းေလး ေတြက မပါမျဖစ္လို႔ ထည္႕ေရးေပးရပါ အုန္းမယ္၊ က်ေနာ္႔ မိသားစုမွာ ေဖေဖ က ပထမ ဆိုေတာ႔ ေဖေဖ အေၾကာင္းဘဲေျပာရအုန္းမွာဘဲ။

က်ေနာ္႔ ေဖေဖ က တဦးတည္းေသာ သားပါ၊ ညီမ ၂ေယာက္၊ အမ တေယာက္၊ တ၀မ္းကြဲ အမတေယာက္ ကလည္း ေမြးစားသမီးလုိ႔ျဖစ္ေနေတာ႔ အမ ၂ေယာက္ေပါ႔၊ ေဖေဖ ဟာ တသက္လံုး အလိုလိုက္ခံပါ။ အခု က်ေနာ္တို႔မိသားစု အဆင္မေျပဘူး ဆိုတာ ေဖေဖ ႏိုင္ငံျခား ကျပန္လာၿပီး သူ႔ အမ နဲ႔ စိတ္ေကာက္ေနတဲ႔ အခ်ိန္ေတြ ထင္ပါတယ္။

သူ႔အမ က သူ႔စကားနားမေထာင္လို႔ စိတ္ေကာက္၊ ေဖေဖ ကလည္း ျပန္မေခၚနဲ႔ ဆိုေတာ႔ က်ေနာ္ တို႔ ၾကားထဲက  ပိုဒုကၡေရာက္တာေပါ႕၊ က်ေနာ္႔ အေဒၚ ေဖေဖ ရဲ႕ အမအရင္း က ခ်မ္းသာပါတယ္၊ ဆရာ၀န္မ ေပါ႔။ က်ေနာ္ ေျပာခဲ႔တဲ႔ အတိုင္း ေဒၚႀကီးက ျပည္ၿမိဳ႕မွာ ဆရာ၀န္ သိပ္မရွိစဥ္ ကထဲ က ျပည္ေဆးရုံမွာ ပထမဆံုး အလုပ္၀င္ခဲ႔ တာပါ၊ ေနာက္ၿပီး ေရႊေတာင္မွာ ၊ ေနာက္ ျပည္ျပန္ေျပာင္း ဆိုေတာ႔  ျပည္ဘက္က လူေတြဆိုရင္ က်ေနာ္ အေဒၚ ကို သိသူမ်ားပါတယ္။ ေရႊေတာင္မွာ ေတာ္ေတာ္ေန ၿပီး မွ ျပည္ ျပန္ေျပာင္း လာပါတယ္။

အဲဒီ အမ က ေဖေဖ ကို အရမ္းခ်စ္ပါတယ္၊ ေဖေဖ တသက္လံုး လိုသမွ်၊ ေဖေဖ ေတာင္းသမွ် ေပးခဲ႕တာ မ်ားပါတယ္၊ ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္႔ အဖြားတို႔ အဖိုးတို႔ ကိုလည္း အဲဒီ အေဒၚကဘဲ ေစာင္႔ေရွာက္ထားတာပါ၊ က်ေနာ္ လည္း ငယ္ငယ္ ကထဲက ေႏြရာသီဆိုရင္ အဲဒီ အေဒၚ အိမ္မွာ သြားၿပီး stay ေရွာင္တာမ်ားပါတယ္၊ ေဖေဖ ကို အမ ကတင္မဟုတ္ဘူး၊ အေမ၊ အေဖ ကလည္း ေတာ္ေတာ္ ခ်စ္တယ္ ထင္တယ္၊ က်ေနာ္တို႔ အခုေနတဲ႔ အိမ္ဆိုရင္ အရင္က ေျခတံရွည္ တထပ္အိမ္ေလးပါ၊ ကပ္မိုးေပါ႔၊ က်ေနာ္႔ အဖြားက သူ႕သမီး ဆီက ပိုက္ဆံေတာင္းၿပီး သြပ္မိုးလိုက္ပါတယ္။

ေနာက္တခါ ႏွစ္ထပ္ အိမ္လုပ္မယ္ ဆိုေတာ႔ ေဖေဖက သူစာေမးပြဲ နီးလို႔ မလုပ္နဲ႔ အုန္းလို႔ ေျပာတယ္တဲ႔၊ က်ေနာ္႔ အဖြားကလည္း ေခသူမဟုတ္ဆိုေတာ႔ က်ေနာ္႔ အေဖ တညလံုး စာက်က္ၿပီးေတာ႔ အိပ္ရာထရင္ မနက္ -၁၀ နာရီ ေလာက္မွ ထတာ ဆိုေတာ႔ အဲဒီ အိပ္ေနတဲ႔ အခ်ိန္ မွာဘဲ တထပ္အိမ္ ေလးကို ၂ထပ္ အိမ္ အျဖစ္ တိုင္ေတြဆက္ၿပီး ေျပာင္းျပစ္လိုက္ပါတယ္တဲ႔၊ ေဖေဖ အိပ္ရာႏိုးေတာ႔ တထပ္က ႏွစ္ထပ္ ျဖစ္သြာၿပီတဲ႔၊ အဲဒါေတြက ေမေမ ေျပာလို႔ သိရတာေတြပါ။ က်ေနာ္ ငယ္တုန္းကေပါ႔။ က်ေနာ္ ႀကီးလာမွေတာ႔ အိမ္ကေန တိုက္ျဖစ္သြားပါၿပီ၊ ေဒၚႀကီးရဲ႕ ေက်းဇူးတရားေတြနဲ႔ ေပါ႔။

ေနာက္ေတာ႔ အိမ္မ်က္ႏွာက်က္ လုပ္ဘို႔ ၊ အခန္းကာ ဘို႔ ၃ထပ္သား ေတြ အမ်ားႀကီး ၀ယ္ထားတာ၊ အဲဒါလည္း ေဖေဖ ေရာင္းစားျပစ္လိုက္တယ္၊  အိမ္မွာ နယ္က ေမေမႀကီး အမ်ဳိးေတြ လာတည္းခိုရင္ လည္း သူစာေမးပြဲ နီးလို႔ အိမ္မွာ မတည္းဘို႕ စီးေျပာလို႕ ေမေမႀကီး မွာ ဒုကၡေတြေရာက္လို႔ ေပါ႔၊ အဲဒီလို ဘုိက် တာေတြ အမ်ားႀကီးပါ၊

အဲဒီေတာ႔ က်ေနာ္ လည္းအိမ္ သိပ္မေနခ်င္ဘူး၊ လြတ္ရင္ေျပးခ်င္တာေပါ႔ေနာ္၊ ေႏြရာသီ ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား မွာ အေဒၚရွိတဲ႔ ေနရာကို လိုက္သြားတာမ်ားပါတယ္၊ သြားရင္လည္း အ၀တ္တထည္ ကိုယ္တခု သြားပါတယ္၊ ဟုိမွာ က်ေနာ္႔ ညီမတ၀မ္းကြဲ အ၀တ္ ေတြကို ၀တ္ပါတယ္၊ ျပန္တဲ႔ အခ်ိန္မွ ေဒၚႀကီး ၀ယ္ေပးတဲ႔ အ၀တ္ ေတြ၀တ္ျပန္လာပါတယ္၊ ဒါထံုးစံပါဘဲ။ အ၀တ္ထဲ႔ သြားလည္း ေကာင္းေကာင္း ကန္းကန္း ဘာမွမွ မရွိတာ..။ (ဓါးျမလာတိုက္ မွာစိုးလို ႀကိဳ သတိေပးထားရတာ) အခုလည္း အဲဒီ အတိုင္းပါဘဲ။

က်ေနာ္ တို႕ရဲ႕ ခ်စ္သူ သက္တမ္း ကာလအရွည္ႀကီး ထဲမွာ ေမ႔မရတဲ႔  ညအိပ္ခရီး ေလးအေၾကာင္း ေျပာခ်င္ ပါေသးတယ္၊ က်ေနာ္ တို႕၂ေယာက္ ႀကိဳက္ၿပီး သိပ္မၾကာခင္မွာဘဲ က်ေနာ္႔ အဖြားဟာ သူ႕ သမီးနဲ႕ ေနရာကေန က်ေနာ္႔ အေဖ နဲ႕ေနခ်င္တယ္။ လာေခၚ လွည္႕ပါျဖစ္ေရာ၊ အဲဒီမွာ အေဒၚနဲ႕ ေဖေဖနဲ႕ ေျပာၾကဆိုၾကေပါ႔၊ ေနာက္ဆံုးေတာ႔ တရားခံ က်ေနာ္႔ ေခါင္းေပၚ ၾကလာပါေရာ။ က်ေနာ္ ကို သူ႕ကိုယ္စား အဖြားကို ေခၚခိုင္းလိုက္မယ္ေပါ႔။

အဲဒါနဲ႔ ျပည္သြားဖို႕ ျဖစ္လာပါေရာ၊ က်ေနာ္ ကေတာ႔ ထံုးစံအတိုင္း ေပ်ာ္တာေပါ႔၊ မေပ်ာ္တာက က်ေနာ္႔ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီးပါ၊ မခြဲ ႏိုင္ဘူးေပါ႔၊ လိုက္ခ်င္တယ္ေပါ႔၊ သူ ကေယာက္က်ားေလး တေယာက္ျဖစ္ေပမဲ႔ က်ေနာ္လို သြားလို႕လာလို႕ လြယ္ကူသူ မဟုတ္ပါဘူး၊ ေနာက္ဆံုးေတာ႔ သူလည္းသြားခြင္႔ ရသြားတယ္ထင္ပါတယ္၊ သူ႔ အေဖ ကလည္း ျပည္သားဆိုေတာ႔ သူ႕ အဖိုးနဲ႔ ျပည္မွာ ေဆြေတာ္မ်ဳိးေတာ္ ေတြအမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။

ကားဂိတ္ကို သူ႕အေဖရဲ႕ ရုံးကကားနဲ႕ hand back အိတ္တလံုး နဲ႔ ေဆြေတာ္မ်ဳိးေတာ္ ေတြနဲ႔ ခ်ီတက္ လာပါတယ္၊ က်ေနာ္ကေတာ႔ လြယ္အိတ္ကေလး တလံုး နဲ႔ လမ္းမွာ ဖတ္ဖို႕ စာအုပ္ ၂အုပ္နဲ႔ ေပါ႔ ဘတ္စကားေပၚက ဝံႀကြားစြာ ဆင္းလာပါတယ္၊ အဲဒီလို အဲဒီလိုဗ်ာ၊ အ၀တ္တထည္ ကိုယ္တခု (လြယ္အိပ္ ၁လံုး စာအုပ္ ၂အုပ္) ဒါပါဘဲ၊ ပိုက္ဆံ ဆိုလို႕လည္း လမ္းစားဘို႕ နဲနဲပါဘဲ၊ အျပန္စရိပ္ေတာင္ ဖခမည္းေတာ္ ကအပိုေဆာင္း မေပးလုိက္ပါဘူး ဟား..ဟား။

အဲဒီလုိ မိသားစု ရဲ႕ ဂရုစိုက္မႈ႕ျခင္းက သိပ္ကြာပါတယ္။ က်ေနာ္႔ အတြက္ေတာ႔ အိမ္နဲ႕ ေ၀းရာဆို ဘယ္ေနရာဘဲ ျဖစ္ျဖစ္ နိဗၺါန္ကိုးဗ်၊ ဒီတခါ နိဗၺါန္ အသြားမွာေတာ႔ ခ်စ္သူနဲ႔ ဆိုေတာ႔ ပိုေပ်ာ္ရတာေပါ႕၊ က်ေနာ္က ကားလက္မွတ္ ၀ယ္ၿပီးသားဆိုေတာ႔ ျပသာနာ မရွိပါဘူး၊ သူ႕အတြက္ေတာ႔ လက္မွတ္ မရပါဘူး၊ ထိုင္ခံုေနရာ မရတာပါ၊

အဲဒီမွာ သူ႕အိမ္က တပူပူေပါ႔ ထိုင္ခံုေနရာ မရရင္ မလိုက္ေစခ်င္ဘူးေပါ႔၊ အဲဒီမွာ ခ်စ္ခ်စ္ႀကီးရဲ႕မ်က္ႏွာက ဇီးရြက္ ေလာက္ဘဲ ရွိပါေတာ႔တယ္၊ ေနာက္ေတာ႔ ျဖစ္သလိုဘဲ လိုက္လာပါတယ္၊ driver ေဘးက သံ ဖရိန္ ေပၚမွာ ထိုင္လိုက္ လာပါတယ္။ ေအာက္က အင္ဂ်င္လား မသိဘူး ရွိေတာ႔ ပူေနတာပါဘဲ။ ဒါေပမဲ႔ သိပ္ေပ်ာ္ ေန တာ ေနမွာေပါ႔၊ မပူဘူးဘဲ ေျပာၿပီး တညလံုး တေယာက္မ်က္ႏွာ တေယာက္ၾကည္႔ၿပီး လိုက္လာပါတယ္။

ၿမိဳ႕တၿမိဳ႕ ဝင္တယ္ဆိုရင္လည္း ပ်ာယာခတ္ေနတာပါဘဲ။ ဂရုစိုက္လိုက္တာ က်ေနာ္ေတာင္ မေနတတ္ ေအာင္ပါဘဲ။ အခုထိလည္း ဒီအတိုင္းပါဘဲ၊ ႏွစ္ေယာက္ထဲမ်ား မံု႕စားလို႕ကေတာ႕ က်ေနာ္႔ ပုဂံကို နယ္ေပး ဘို႔ ဘယ္ေတာ႔ မွ မေမ႔ပါဘူး၊ က်ေနာ္ ျဖစ္ခ်င္တာေတြကိုလည္း သူ႕ ကိုယ္က်ဳိးစြန္႕ ၿပီး အားလံုး အနစ္နာခံ ေပးထားပါတယ္။ ခ်စ္သူ တေယာက္ အေနနဲ႔ တင္မဟုတ္ပါဘူး၊ အကို လို အေဖ လို ဆရာ လုိ အားလံုး နဲ႕ အႀကံဳး ဝင္ပါတယ္။

ျပည္ ကားဂိတ္ ေရာက္ေတာ႔ အေဒၚေဆးခန္း (၆၉၉၊ တရုပ္တန္း) ကို ဆိုက္ကားစီးၿပီး က်ေနာ္ ကဆက္လက္ ခ်ီတက္ပါတယ္။ သူကေတာ႔ သူ႕အဖိုးအိမ္ကို ဘယ္လိုသြားတယ္ မသိပါဘူး၊ တကယ္တန္း က်ေနာ္က က်ေနာ္႕ အဖြားကို ေခၚသြားမယ္လုပ္ေတာ႔ က်ေနာ္႔ အေဒၚက မလႊတ္ခ်င္ ေတာ႔ပါဘူး၊ ဒါနဲ႔ အခ်ိန္ ဆြဲထားလိုက္တာ ၄၊ ၅ ရက္ၾကာသြားပါတယ္။ ဒီရက္ေတြ ထဲမွာေတာ႔ ျပည္ပန္းျခံထဲမွာ ဓါတ္ပံုေတြဘာေတြ ရုိက္ရင္း နဲ႕ တရက္ေတာ႔ ရေအာင္ ေလွ်ာက္လည္ လိုက္ပါေသးတယ္၊ မႏၱေလး မွာလို႕ေတာ႔ လြတ္လပ္မႈ႕ သိပ္မရွိေတာ႔ ပါဘူး။

ဒါနဲ႕ က်ေနာ္တို႕ ျပည္ကေန ျပန္ခဲ႔ၾကပါတယ္။ က်ေနာ္႔ အဖြား၊ အဖြား ေမြးစားထားတဲ႕ က်ေနာ္႕ ညီမ ဝမ္းကြဲ တေယာက္၊ သူ႕ အေၾကာင္းကို က်ေနာ္႔ autobiography ထဲမွာ စိတ္ေရာဂါသည္ ဘဝေရာက္ခဲ႔ရ တခဏ  ဆိုတဲ႔ နံမည္နဲ႕ ေဆာင္းပါးတပုဒ္ ေရးထားးပါတယ္။ သူက အဲဒီျပည္က လိုက္လာတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ၄တန္း၊ ၅တန္း ဘဲရွိအုန္း ထင္ပါတယ္။

ေနာက္ၿပီး လမ္းမွာ စားဘုိ႕ ေဒၚႀကီး က ေပါင္မုန္႕ ေထာပတ္သုတ္၊ ၾကက္ဥျပဳတ္၊ ငွက္ေပ်ာသီး ေတြ နဲ႕ မုန္႕ေတြကို လိုေလးေသးမရွိ ထည္႔ေပးလိုက္ပါတယ္။ ထိုင္ခံု ကိုလည္း အပို တခံု ပိုဝယ္ေပးလိုက္ပါတယ္၊ ေမေမႀကီး က်ယ္က်ယ္ ဝင္႔ဝင္႔ စီးရေအာင္ ဆိုၿပီးေတာ႔ ေပါ႕၊ ဒါေပမဲ႔ ေမေမႀကီးက သူတေယာက္ထဲ ၂ေယာက္စာမထုိင္ပါဘူး၊ သူ႕ေျမးကိုလည္း က်ေနာ္နဲ႕ ေနာက္ခံုမွာ ထိုင္တာကို သူ႕ေဘးေျပာင္း ထိုင္ခိုင္းပါတယ္။ အဲဒီမွာ သူ က်ေနာ္႕ေဘးနား ေျပာင္းလာထိုင္ပါတယ္။ ေပ်ာ္စရာ အျပန္ခရီးေလးေပါ႔။

က်ေနာ္႔ အတြက္ေတာ႔ တကမာၻ လံုးမွာ မေကာင္းသတင္းေတြ ပ်ံႏွံလို႔ေပါ႔ (ေရာ သြားျပန္ၿပီ) တေဆြလံုး၊ တမ်ဳိးလံုးၾကားမွာ ရီးစားကို ျပည္ထိေတာင္ ေခၚသြားတာဆိုၿပီးနံမည္ေတြႀကီးလို႕ေပါ႔။

အပိုင္း (၆) ဆက္ဖတ္ပါရန္

2 comments:

Anonymous said...

ကိုယ့္ရည္းစားကိုယ္ေခၚတာပဲ...
သူတို႕ေခါင္းေပၚရြက္ထားရတာက်ေနတာပဲ...ေနာေလ....အဲလိုပဲ ေဆြမ်ိဳးေတြက တစ္ခါတစ္ေလက် ေကာင္းကိုမေကာင္းဘူး။

ခ်စ္ညီမေလး

phokyaw said...

very interesting.....and i read your blog....whenever i can....but i go to your father blog...and....as you say..i can't understand....thanks for your inspiration....