Friday, September 18, 2009

က်ေနာ္ရယ္ ၂ လသား blog ေလးရယ္ သူကေလးရယ္

က်ေနာ္ အင္တာနက္ သံုးတာ သိပ္မၾကာေသးပါဘူး၊ အခ်ိန္ေပးၿပီး မသြားႏိုင္တာလည္း ပါတာေပါ႔၊ ပ်င္းေနတာ ကေတာ႔ အဓိကေပါ႔၊ အခုကိုယ္နဲ႔ နီးနီးကပ္ကပ္ အင္တာနက္သံုးဖို႔ အခ်ိန္ရသြားေတာ႔၊ က်ေနာ္လည္းတအားသေဘာၾက သြားမိတယ္၊ အင္တာနက္ အနားကမခြာႏိုင္ေအာင္ပါဘဲ၊ အဲဒီမွာ ဘေလာ႔ေတြဖတ္ရင္း နဲ႔ က်ေနာ္လည္း ကိုယ္ပိုင္ဘေလာ႔ေလး တခုေလာက္ လိုျခင္တဲ႔ စိတ္ေတြ ေပၚလာၿပီးေတာ႔ ၄ရက္ ၈လ ၂၀၀၉ မွာ ဘေလာ႔ အသစ္ေလးနဲ႔ သေဘာေတြ႕လို႔ေပါ႔ဗ်ာ။

က်ေနာ္က စာေရးအရမ္းပ်င္းတယ္၊ ဒါေပမဲ႔ စာေရးဆရာ တေယာက္ျဖစ္ခ်င္ တာကေတာ႔တပိုင္းေသလို႔၊ က်ေနာ္ ေက်ာင္းတက္ေနတုန္းကေတာ႔ အိမ္က ေမာင္ေလးေတြက စာေတြဖတ္ၿပီး စာမေရးလို႔ မေရးတတ္ဘူး ဘာဘူး နဲ႔ ေလွ်ာက္စတာနဲ႔ က်ေနာ္ က မေရးခ်င္လို႔ အခုေရးရင္အခုရတယ္ဆိုၿပီး ျဖစ္ျဖစ္ညွစ္ညွစ္နဲ႔ တပတ္ေလာက္ မအိပ္မနား ေရးလိုက္တာ ထၳဳတို ၂ပုဒ္ ျဖစ္လာပါတယ္၊ ျမွားနတ္ေမာင္ မဂၢဇင္းမွာ ၂ လဆက္တိုက္ ပါလာ ၿပီးတဲ႔ေနာက္ေတာ႔ က်ေနာ္ဟာ ဘဝင္ေတြထိပ္ေရာက္ၿပီး တရားဝင္ အပ်င္းထူခြင္႔၊ အၾကြားသန္ ခြင္႔ရသြားပါတယ္။

အဲဒီအခ်ိန္ကေရးလိုက္တဲ႔ ဝထၳဴတုိ ၂ ပုဒ္ဟာ က်ေနာ္အတြက္ အႏွစ္ ၂၀ စာေလာက္ ဖူလံုသြားၿပီး အခု အင္တာနက္ မွာ ကိုယ္ပိုင္ ဘေလာ႔ေလးရလာမွ ကိုယ္ မေရးရင္ ဗလာဘေလာ႔ ျဖစ္ေတာ႔ မွာမို႕ က်ဳိးစားအားထုတ္ၿပီးေရးေနရပါတယ္၊ က်ဳိးစားသီးခံၿပီးေတာ႔ဖတ္ၾကပါ ခင္ဗ်ား၊ ခင္ဗ်ားတို႕ သီးခံရတဲ႔ အက်ဳိးေက်းဇူးအတြက္ က်ေနာ္က အေကာင္းဆံုးဝထၳဳ ေလးေတြနဲ႔ တင္ဆက္ပါမယ္၊ စိတ္ပ်က္သြားၿပီလား ဟဲ..ဟဲ၊ က်ေနာ္႔ ဝထၳဳ မဟုတ္ပါဘူး၊ က်ေနာ္အႀကိဳက္ဆံုး ဝထၳဳ တိုေလးေတြကို ေရြးခ်ယ္ ၿပီးေတာ႔ ဘေလာ႔မွာတင္ေပးပါမယ္ေနာ္။

ေနာက္ ၿပီး ခင္ဗ်ားတုိ႔ ကို က်ေနာ္႔ရဲ႕သူကေလးအေၾကာင္းလည္း ေျပာရအုန္းမယ္ သူက က်ေနာ္နဲ႔အတူ ဘေလာ႔ေတြ ဖတ္ေဖာ္ ဖတ္ဖက္ေတြေပါ႔ဗ်ာ၊ သူက ဘေလာ႔ ေတြဖတ္ရင္ cbox နဲ႔ comment ေတြကိုအရမ္း စိတ္ဝင္စားတယ္၊ သူကိုယ္တိုင္လည္း ဝင္ေရးတယ္၊ သူမ်ားေတြ အေျခအတင္ ေျပာထားတာေတြကို လည္းဝင္ေရာက္ ျငင္းခံုေဆြးေႏြးတယ္၊ အခု က်ေနာ္ ဘေလာ႔အသစ္လုပ္မယ္ဆိုေတာ႔ သူကေလးက သိတ္စိတ္ဝင္စားတယ္၊ က်ေနာ္ေရးမဲ႔ စာေတြကိုမဟုတ္ဘူးေနာ္၊ က်ေနာ္ရဲ႕ cbox ထဲမွာ၀င္ေရးမဲ႔ အေၾကာင္းေတြနဲ႔ comment ေတြကိုေပါ႔၊ က်ေနာ္ကဘာမွ မဟုတ္ေတာ႔ သူခမ်ာလည္း သနားစရာပါ၊ တေန႔တေန႔ ဘာ comment ဘာ cbox ထဲ ဘာမွ ေတြ႕မလာေတာ႔ တေျဖးေျဖးနဲ႕ ၿငိမ္သက္လာပါတယ္။

ေနာက္ေတာ႔ တက္တက္ၾကြၾကြ နဲ႔ က်ေနာ္ရဲ႕ cbox ထဲကစာေတြအေၾကာင္း လာေျပာတယ္၊ က်ေနာ္လည္း အင္း အင္းေပါ႔၊ ဒီေန႔ေတာ႔ စပ္ၿဖီးၿဖီးနဲ႔ က်ေနာ္အနားလာၿပီး က်ေနာ္ ေလာႀကီးသြားတယ္တဲ႔၊ ဘာလည္းဆိုေတာ႔ က်ေနာ္ ရဲ႕ cbox ထဲမွာ သူတေယာက္ထဲနဲ႔ ႏွစ္ေယာက္ သံုးေယာက္ ေလာက္ျငင္းခံု ေနတဲ႔ ပံုစံ နဲ႔ ေရးထားတာ အခုေတာ႔ သူဘာသာသူ send လုပ္တဲ႔ အခ်ိန္ေတြကို သတိထားမိသြားလို႔ ေတာ္ေတာ္စိတ္ပ်က္ သြားတာ သနားစရာပါဗ်ာ၊ ၿပီးေတာ႔ ေျပာေသးတယ္ က်ေနာ္ စိတ္ဓါတ္က်မွာ စိုးလို႔ သူက ကူညီတာပါတဲ႔၊ ဟဲ..ဟဲ၊ သိပ္ခ်စ္စရာေကာင္း သူကေလးပါဘဲ၊

1 comment:

အင္ၾကင္းသန္႕ said...

သိပ္ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ သူကေလးဆုိတာ ဘယ္သူပါလိမ့္???????? :P :P